باتری ریلمی 8i

نتایج تست باتری ریلمی ۸i فراتر از انتظار است

گوشی Realme 8i ارزان‌ترین گوشی سری 8 ریلمی است. نتایج تست باتری ریلمی 8i نشان می‌دهد که این گوشی با وجود پشتیبانی از رفرش ریت ۱۲۰ هرتز، عملکرد فوق‌العاده‌ای دارد.

ریلمی 8i از یک نمایشگر ۶.۶ اینچی IPS LCD با رزولوشن ۱۰۸۰ در ۲۴۱۲ پیکسل بهره می‌برد. نمایشگر این گوشی از رفرش ریت تطبیقی ۱۲۰ هرتز پشتیبانی می‌کند و می‌تواند با توجه به محتوای در حال نمایش این میزان را به ۹۰، ۶۰، ۵۰، ۴۸ و ۳۰ هرتز کاهش دهد. انرژی مورد نیاز نمایشگر ریلمی 8i توسط بک باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپری تامین می‌شود.

تست باتری ریلمی 8i

باتری ریلمی 8i

با توجه به موارد بالا انتظار نمی‌رفت که گوشی 5G ریلمی عملکرد خیلی چشمگیری داشته باشد؛ اما Realme 8i توانست در تمامی تست‌های وب‌سایت GSMArena بدرخشد و امتیاز تحسین برانگیز ۱۳۱ ساعت را کسب کند.

باتری ریلمی 8i

ریلمی 8 آی در تست تماس 3G کمی بیش‌تر از ۴۲ ساعت دوام آورد و در بخش وبگردی نیز ۱۷ ساعت و ۴۹ دقیقه به گشت و گذار در اینترنت ادامه داد. این گوشی همچنین با یک بار شارژ می‌تواند تا ۱۴ ساعت ویدیو پخش کند. ریلمی در گوشی جدید خود از تراشه نسبتا کم مصرف مدیاتک هلیو G96 استفاده کرده است و همین نیز باعث شده که ریلمی 8i مصرف باتری کمی در حالت استندبای داشته باشد.

سرعت شارژ

در جعبه گوشی ریلمی 8i  همانند ریلمی 8 5G یک شارژر ۱۸ وات قرار گرفته است. البته نمی‌توان گفت که با یک شارژر ضعیف مواجه هستیم؛‌ اما به خوبی آداپتور ۳۰ وات مورد استفاده در اکثر گوشی‌های این برند نیست. هرچند نباید عامل قیمت را نادیده گرفت. ریلمی 8i حتی از ریلمی 8 5G نیز ارزان‌تر است و به همین خاطر نمی‌توان گله کرد که چرا سرعت شارژ بیشتر نیست.

باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپری ریلمی 8i در مدت ۳۰ دقیقه ۳۰ درصد شارژ می‌شود و شارژ کامل آن نیز ۲ ساعت و ۲۱ دقیقه طول می‌کشد. نتایج به دست آمده مشابه Realme 8 5G است. همچنین ریلمی 8i از شارژ معکوس سیمی پشتیبانی نمی‌کند و به همین خاطر نمی‌توان از آن به عنوان پاوربانک استفاده کرد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*