ام وی ام X33s توربو

ام وی ام X33s توربو ، نسخه لیمیتد ایکس 33 در ایران عرضه می‌شود +مشخصات فنی

ام وی ام X33s توربو در راه بازار ایران است. مدیران خودرو قصد دارد نسخه لیمیتد ام وی ام ایکس 33 را با پیشرانه توربو به بازار عرضه کند.

مدیران خودرو با عرضه ام وی ام ایکس 33 به بازار ایران توانست طی سال‌های گذشته به آمار فروش بسیار خوبی دست پیدا کند و طی این سال‌ها نیز نسل‌های مختلفی از آن را برای جذب نگاه بیشتر مشتریان به بازار عرضه کرده است. نسل جدید این کراس اوور چینی با نام X33s از اواسط دهه 1390 خورشیدی توسط مدیران خودرو تولید و به بازار عرضه شد و اخیرا نیز شاهد عرضه مدل فیس لیفت آن با نام X33s AT بودیم، اما اکنون مدیران خودرو به دنبال عرضه نسخه تولید محدود این خودرو است که نسبت به قبل از مشخصات فنی جدیدی بهره می‌برد.

ام وی ام X33s توربو در راه است

مدیران خودرو قصد دارد کراس اوور X33s توربو را با موتور 1.5 لیتری توربوشارژ به همراه گیربکس اتوماتیک CVT با 9 دنده مصنوعی به بازار عرضه کند که از لحاظ قوای فنی مشابه چری آریزو 5 جدید خواهد بود. این نسخه از ام وی ام ایکس 33 به صورت محدود تولید خواهد شد. در خصوص زمان عرضه و سایر مشخصات نیز هنوز اطلاعات زیادی از سوی مدیران خودرو منتشر نشده است، اما به‌زودی شاهد انتشار مشخصات کامل این کراس اوور چینی خواهیم بود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*