در کدام شهرها اجاره ویلا بیشتر از هتل در سفر است

در کدام شهرها اجاره ویلا بیشتر از هتل در سفر است

کسانی که زیاد اهل مسافرت و رفت‌و‌آمد به شهرهای مختلف هستند ترجیح می‌دهند که به جای اقامت در هتل، متل یا مسافرخانه‌ها، آپارتمان، ویلا یا سوئیت مبله اجاره کنند. این مسئله به ویژه در مورد سفر به شهرهای ساحلی بیشتر مورد توجه قرار می گیرد. در ادامه این موضوع را شرح خواهیم داد.

اجاره ویلا پیش از سفر نیمی از سفر است

اگر قرار است به شهرهای ساحلی سفر کنید مطمئنا اجاره ویلا مهم‌ترین کاری است که می‌توانید برای اقامت راحت و دلچسب انجام دهید.

اجاره ویلا قبل از سفر

وقتی یک ویلا اجاره می‌کنید مطمئنا اقامت راحت‌تری را تجربه خواهید کرد. نزدیکی به ساحل یا جنگل، تجهیزات و امکانات رفاهی کامل، زیبایی محل اقامت و همچنین راحتی در رفت‌وآمدها و… تنها بخشی از مزایای اجاره ویلا در سفر به شهرهای ساحلی است.

اقامت در یک ویلای دربست و مبله از اجاره کردن یک اتاق در هتل هیجان‌انگیزتر به نظر می‌رسد، ضمن این که بسیاری از محدودیت‌ها از جمله اضافه شدن تعداد نفرات احتمالی، صرف غذا، برگزاری میهمانی و جشن، مسئله حجاب و… دیگر وجود نخواهد داشت.

بهترین دسترسی‌ها در این مناطق کیش هستند

برای آن دسته از افرادی که به کیش سفر می‌کنند یک اقامت دلچسب و با آرامش زیاد که با امکانات خوبی همراه باشد یک ایده‌آل محسوب می‌شود. می‌دانیم که هزینه اقامت در هتل‌های لوکس و 5 ستاره کیش بسیار گران است و اقامت در سایر اقامتگاه‌ها نیز مشکلات خود را دارا است اما اجاره کردن یک آپارتمان مبله و یا سوئیت می‌تواند بهترین راه حل برای اجاره مکان اقامت در کیش باشد.

انتخاب یک محل مناسب برای اجاره آپارتمان یا ویلا می‌تواند هزینه‌های اقامت و رفت‌وآمد را به مناطق دیدنی کیش تا حدود زیادی کاهش دهد.

ضمن این که اجاره کردن ویلا یا آپارتمان راحتی بیشتری را در سفر برای شما به همراه دارد. بنابراین به نظر می‌رسد اجاره ویلا در کیش می‌تواند حتی از اقامت در بهترین هتل‌های این شهر نیز دلچسب‌تر باشد.

محل‌هایی که برای اجاره آپارتمان یا ویلا انتخاب می‌کنید بهتر است در مناطق بلوار مروارید، و بلوار دلیران و دامون ساحلی باشد. این محل‌ها بهترین دسترسی را در منطقه کیش دارند. اقامت در این محله‌ها امکان دسترسی به همه مناطق دیدنی و تجاری کیش را در کوتاه‌ترین زمان در اختیار شما قرار می‌دهد.

جزیره کیش

نکاتی که اقامت در تهران را راحت تر می‌کند

برای این که در کلانشهر تهران اقامت راحتی داشته باشید، بهتر است به دنبال اجاره آپارتمان مبله در تهران در منطقه‌ای که بیشترین رفت‌و‌آمد را در آن دارید باشید. بیشترین هزینه‌ها در تهران صرف رفت‌وآمد می‌شود.

بنابراین توصیه می‌شود محل اقامت خود را به گونه‌ای انتخاب کنید که رفت‌وآمد برای شما ساده‌تر باشد. به طور مثال آپارتمانی که اجاره می‌کنید نزدیک مترو یا پایانه حمل‌ونقل عمومی باشد. همچنین اقامت در قسمت‌های مرکزی شهر امکان رفت‌و‌آمد را برای شما ساده‌تر و ارزان‌تر می‌سازد. ضمن این که اکثر مراکز اداری، تجاری و اکثر موزه‌های شهر  تهران در این بخش قرار گرفته‌اند.

بنابراین اگر برای انجام کارهای اداری قصد اقامت در تهران را داشته باشید بهتر است که برای اقامت قسمت‌های مرکزی شهر را انتخاب کنید اما در صورتی که برای تفریح و گردش به تهران سفر کرده‌اید اقامت در بخش‌های شمالی و غربی تهران با امکانات رفاهی و تفریحی بیشتر به شما پیشنهاد می‌شود. مراکز تفریحی چون دربند، درکه، پارک جمشیدیه، پارک نیاوران، پارک ملت، پاساژهای تجاری زیبا و مجلل چون پالادیوم و… اکثرا در مناطق شمالی تهران قرار گرفته‌اند.

همچنین برای اجاره باغ یا ویلا در مناطق خوش آب‌و‌هوای تهران می‌توانید اجاره ویلا در کردان، اجاره ویلا استخردار، اجاره سوئیت مجلل و… را تجربه کنید.

رزرو محل اقامت در شمال، تهران و سراسر ایران قبل از سفر

اگر شما هم جزء آن دسته عزیزانی هستید که حتما قبل از سفر اقدام به رزرو مکان اقامتی خود و خانواده می‌کنند، می‌توانید از سایت شب برای رزرو محل اقامت در شهرهای مختلف از جمله اجاره ویلا در کیش، اجاره ویلا یا سوئیت مبله در سواحل شمال، اجاره آپارتمان مبله در تهران یا اصفهان و… به سایت شب مراجعه کنید. رزرو مکان اقامتی در سایت شب با مزایایی چون بیمه مسافرتی، امکان مقایسه قیمت‌ها، انتخاب از روی تصاویر، انتخاب‌های متعدد بر اساس قیمت، امکانات و… بهره‌مند شوید.

این مطلب توسط شرکت های ثالث به عنوان بیانیه مطبوعاتی یا رپورتاژ آگهی ارسال شده و گجت نیوز در قبال موارد مندرج در آن مسئولیتی ندارد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*