استفاده از پردازنده پر ایراد اسنپدراگون ۸۱۰ در گوشی وان پلاس ۲ قطعی است !

کمپانی چینی وان پلاس ، سال گذشته با اولین گوشی تولیدی خود به نام وان پلاس وان سر و صدای زیادی به پا کرد و اکنون همه منتظر رونمایی از دومین گوشی این شرکت که احتمالا وان پلاس ۲ ( One Plus Two ) نام خواهد داشت هستند.اما مدتی است که وان پلاس رونمایی از گوشی جدید خود را به تعویق انداخته و بسیاری از کارشناسان تصور می کردد که علت این تاخیر ، تعویض پردازنده اسنپدراگون ۸۱۰ با یک چیپست دیگر به دلیل مشکلات فنی آن خصوصا گرم کردن بیش از حد بوده است.اما ظاهرا این چنین نبوده و وان پلاس علیرغم اطلاع از سرنوشت پرچم داران کمپانی های اچ تی سی و سونی به واسته استفاده از این چیپست ، همچنان می خواهد از پردازنده اسنپدراگون ۸۱۰ کوالکام در گوشی وان پلاس دو استفاده کند.

این خبر توسط کمپانی وان پلاس تایید شده و این شرکت اعلام کرده است که با بهینه سازی هایی که در سیستم‌عامل Oxygen OS بر روی این پردازنده گوشی وان پلاس ۲ انجام شده است ، جای هیچگونه نگرانی در مورد گرم کردن و در نتیجه کاهش قدرت و عملکرد گوشی ، وجود ندارد.وان پلاس می گوید برای انتخاب پردازنده این گوشی مدل‌های مختلفی را تست و بررسی کرده و سرانجام اسنپ‌دراگون ۸۱۰ را انتخاب کرده که سرعت و عمرباتری بیشتری را به همراه می‌آورد. این پردازنده می‌تواند امکان ضبط تصاویر به‌صورت ۴K را به همراه بیاورد و توانایی خوبی در اجرای بازی‌های سه‌بعدی با کیفیت دارد.همچنین گفته شده که قدرت این پردازنده روی عملکرد بهتر دوربین هم تاثیر بسیار زیادی گذاشته است.

علاوه بر بهینه سازی های نرم افزاری انجام شده ، وان پلاس تمام اقدامات احتیاطی به منظور مقابله با مشکل گرم شدن بیش از حد تراشه Snapdragon 810 را انجام داده است. این شرکت با استفاده از ژل‌های حرارتی و گرافیت، سعی کرده پوشش مناسبی را روی تراشه قرار دهد تا در صورت ایجاد حرارت، از طریق همین پوشش‌ها بتواند مشکل را برطرف کند.

سایر مشخصات منتسب به گوشی وان پلاس ۲ شامل ۳ گیگابایت رم و صفحه‌نمایش ۵.۵ اینچی با وضوح تصویر Full HD یا QHD است. احتمالا وان‌پلاس وان ۲ در دو مدل مختلف راهی بازار شود که چیزی بین ۳۰۰ تا ۴۰۰ دلار قیمت خواهند داشت.

به نظر شما وان پلاس توانسته از پس مشکل گرم کردن پردازنده اسنپدراگوتن ۸۱۰ بر آید ؟

منبع : gsmarena

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. حتمامیخواد ی کارایی رو پردازنده انجام بده که مشکلات رو برطرف کنه هیچ چیزی از وان پلاس بعید نیست
    بعدشم امکاناتی که اسنپ ۸۱۰ داره هیچ چیپ نداره

  2. من نمیدونم این شرکتا چه اصراری دارن خودشون رو به دردسر بندازن