انتشار تصاویری از گوشی اوپو Mirror 5

به تازگی تصاویری از یک گوشی میان رده جدید از کمپانی چینی اوپو با نام Mirror 5 منتشر شده است.این گوشی نسخه جدید Mirror 3 است که اوایل سال جاری میلادی معرفی گردید.

همان‌ظور که از نام این گوشی (میرار به معنای آیینه) بر‌میاید، صفحه‌ی پشت آن آیینه‌ای است و طرحی شبیه به الماس دارد. هنوز شرکت اوپو از جزییات این گوشی چیزی نگفته است، ولی مشخص است که دارای ۲گیگابایت رم، ۱۶ گیگابایت حافظه‌ی داخلی، دوربین اصلی با نرم‌افزار +Pure Image 2.0 و دوربین سلفی ۵مگاپیکسلی خواهد بود. این گجت از اندروید ۵.۱ بهره خواهد برد.‌ انتظار می‌رود که این گوشی هم مثل دیگر دستگاه‌های اوپو، نرم‌افزار Color OS را داشته باشد.

همان‌طور که در تصاویر هم مشخص است، میرار ۵ به جز صفحه‌ی پشت خود ویژگی برجسته‌ای ندارد. ابعاد این گوشی هنوز اعلام نشده است، ولی به نظر دستگاهی باریک می‌آید. سه کلید خازنی در جلوی گوشی، یک بلندگو در پشت و یک دوربین و فلاش در پشت آن هم دیگر مواردی هستند که در عکس‌ها به چشم می‌آیند. با وجود اینکه بدنه‌ی گوشی به نظر فلزی می‌رسد، ولی با توجه به میان‌رده بودن این گوشی نمی‌توان چنین انتظاری داشت و بدنه‌اش به احتمال زیاد از پلاستیک ساخته شود.

اطلاعات فاش شده نشان می‌دهد که این گوشی از هر دو باند ۳G و ۴G پشتیبانی کرده و در ژولای در ۲۰ منطقه‌ی مختلف عرضه خواهد شد. همچنین، گفته شده است که تایوان اولین بازار هدف این گوشی خواهد بود. بنا به این گزارش، این گوشی به زودی عرضه خواهد شد. بنابراین صحت و سقم این اطلاعات هم خیلی زود به ازمایش گذاشته خواهد شد.

منبع : gsmarena

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*