پتنت جدید سامسونگ تبلتی است که همچون کاغذ تا می شود !

سامسونگ با معرفی محصولات سری اج ( Edge ) به همه ثابت کرد که ایده های بلند پروازانه این شرکت تنها در حد طرح باقی نمی ماند و آنها را عملی خواهد کرد.امروز تصویری از یک پتنت ( پتنت : حق ثبت اختراع ) جدید از سامسونگ منتشر شده که نشان دهنده تبلتی است که همچون کاغذ تا می شود ! جالب است بدانید سامسونگ این پتنت را با شماره ۳۰-۰۷۵۷۶۹۶ در آبان ماه سال ۹۲ (نوامبر ۲۰۱۳) به ثبت رسانده است.

همان طور که در تصاویر نیز مشاهده می کنید این تبلت و یا حتی اسمارت فون غول آسا با نمایشگری قابل انحنا و دو محل اتصال در مجموع از ۳ بخش تشکیل می شود که همچون یک ورق کاغذ بر روی یکدیگر تا می شوند.

با وجود این که با کمک طرح سامسونگ می توان تبلت های بزرگ را با تا کردن به اسمارت فون های کوچک تبدیل کرد و یا در مقابل تلفن های همراه ضمن حفظ ابعاد فیزیکی معمول خود دارای نمایشگرهای بسیار بزرگ باشند، اما بایستی به یاد داشته باشیم که فناوری کنونی در این حوزه با وجود پیشرفت های چشمگیر خود اما کماکان محدودیت های زیادی بر سر عملیاتی شدن این پتنت وجود دارد که از جمله ی آن ها می توانیم به مشکلات موجود بر سر راه تولید نمایشگرها و باتری های قابل انعطاف و البته بسیاری از قطعات که امکان ساخت آن ها به صورت تاشو وجود ندارد، اشاره نماییم.

نظر شما در مورد این اختراع سامسونگ چیست ؟ آیا در آینده نزدیک شاهد ورود چنین محصولاتی به بازار هستیم ؟

در ادامه تصاویر فاش شده از این پتنت سامسونگ را مشاهده خواهید کرد :

منبع : androidauthority

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*