انتشار مشخصات ، تصاویر و ویدیویی از باریک ترین گوشی سامسونگ گلکسی A8

مدتی است که اخبار و شایعات مربوط به گوشی سامسونگ گلکسی A8 منتشر می گردد.امروز مشخصات ، تصاویر و ویدیویی از این گوشی منتشر شده که با توجه به ضخامت ۵.۹ میلی متری آن ، باریک ترین گوشی تاریخ کمپانی سامسونگ به حساب می آید.در ادامه با گجت نیوز همراه باشید.

این گوشی که شباهت زیادی به گلکسی اس ۶ دارد از قابی فلزی و نمایشگر ۵.۷ اینچی با رزولوشن ۱۰۸۰ در ۱۹۲۰ پیکسل برخوردار است. همچنین مجهز به پردازنده هشت هسته ای ۶۴ بیتی اسنپدراگون ۶۱۵ است که در کنار رم ۲ گیگابایتی وظیفه پردازش اطلاعات را برعهده دارد. دوربین این گوشی ۱۶ مگاپیکسل بوده و دارای باتری قدرتمند ۳۰۵۰ میلی آمپرساعت است.

مشخصات گوشی سامسونگ Galaxy A8 :

●   صفحه نمایش : ۵.۷ اینچی سوپر آمولد با رزولوشن ۱۰۸۰ در ۱۹۲۰ پیکسل
●   پردازنده : چیپست اسنپدراگون ۶۱۵ کوالکام با ۴ هسته ARM Cortex-A53 با فرکانس ۱.۷ گیگاهرتز و ۴ هسته Cortex-A53 با فرکانس ۱.۰ گیگاهرتر و پردازنده گرافیکی آدرنو ۴۰۵
●   حافظه رم : ۲ گیگابایت
●   حافظه داخلی : ۱۶ گیگابایت
●   دوربین : دوربین اصلی ۱۶ مگاپیکسل ، دوربین سلفی ۵ مگاپیکسل
●   باتری : ۳۰۵۰ میلی آمپر ساعت
●   ضخامت بدنه : ۵.۹ میلی متر
●   سیستم عامل : اندروید ۵.۱ لالی پاپ

در کنار مشخصات فاش شده از این گوشی یک ویدیوی نگاه نزدیک یا Hands On هم از آن قبل از معرفی رسمی منتشر شده که دید نسبتا کاملی از طراحی آن را در اختیار ما قرار می دهد :

گفته می شود فروش این گوشی در مرحله اول در کشور چین آغاز شود و مشخص نیست که آیا این گوشی به عرضه جهانی نیز خواهد رسید یا نه.با این حال، سامسونگ در تلاش است تا در تولید این سری از گوشی ها از آخرین تکنولوژی ها و اصول زیبایی شناختی بهره گیرد تا محصولی قدرتمند و در نهایت زیبایی به مشتریان خود عرضه کند.

در آخر شما را به دیدن تصاویر فاش شده از این گوشی دعوت می کنیم :

منبع : phonearena

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*