انتشار اطلاعاتی جدید از گوشی شیائومی MI5

پیش از این در خبرها داشتیم که دو گوشی شیائومی MI5 و MI5 پلاس با پردازنده اسنپدراگون ۸۲۰ آبان ماه امسال می آیند.اکنون اطلاعات تازه ای از پرچم دار جدید کمپانی چینی شیائومی منتشر شده که شایعات قبلی را تایید می کند.

طبق اطلاعات منتشر شده، گوشی جدید Mi5 شیائومی با اسم رمز Libra از یک صفحه نمایش ۵.۳ اینچی با دقت ۱۴۴۰ × ۲۵۶۰ پیکسل بهره می‌برد. این مقیاس از اندازه نمایشگر به همراه تعداد پیکسل‌های بسیار بالای آن، چگالی تصویر بسیار بالای ۵۵۴ پیکسل در هر اینچ را ارائه می‌دهد.

درقلب این گوشی تراشه اسنپدراگون ۸۲۰ به همراه ۴ گیگا‌بایت حافظه RAM جا خوش کرده و در بخش حافظه داخلی هم وجود نسخه‌های ۱۶ و ۶۴ گیگا‌بایتی به همراه شکاف کارت حافظه به منظور افزایش حافظه گوشی در اطلاعات منتسب به این گوشی دیده می شود .

از شیائومی انتظار می‌رود که از یک سنسور ۱۶ مگاپیکسلی برای ایفای نقش به عنوان دوربین اصلی این دستگاه استفاده کند و در سمت دیگر نیز از یک حسگر ۶ مگاپیکسلی برای عکاسی سلفی کاربران بهره خواهد برد. از دیگر ویژگی‌های قابل توجه این گوشی استفاده از یک باتری ۳۰۳۰ میلی‌آمپر ساعتی است که به نظر می رسد به خوبی از پس تامین انرژی مورد نیاز آن برآید.

و در طرف دیگر به طور پیش‌فرض از ویرایش ۵.۱.۱ سیستم عامل اندروید با نام لالی‌پاپ استفاده خواهد کرد. همچنین وجود حسگر اسکن اثر انگشت نیز برای قرار‌گیری بر روی گوشی Mi5 شیائومی، از طرف این منبع تایید گشته است.

در آخر باید بدانید که وجود سنسور اثر انگشت و همچنین استفاده از اندروید ۵.۱.۱ لالی پاپ در این گوشی توسط منبع فاش کننده اطلاعات تایید شده است.بر اساس اطلاعات منشتر شده، اسمارت فون سطح بالای Xiaomi Mi5 در ماه نوامبر رونمایی خواهد شد.

منبع : phonearena

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. با سلام من با نام Mr larg ثبت نام کردم اما میرم تو قسمت داشبورد دسترسی به هیچ جای داشبرد ندارم و مینویسه (شما مجوز کافی برای
    سترسی به‌این برگه را ندارید.) لطفا کمک کنید.
    جاییم رو پیدا نکردم تا با مدیر ارتباط برقرار کنم مجبور بودم همین جا عرض کنم