تماشا کنید : گوشی سونی Xperia M4 aqua در ماشین لباسشویی

کمپانی سونی امسال سیاست هر ۶ ماه یک پرچمدار را دنبال نکرد و تمرکز اصلی خود را بر روی گوشی های میان رده گذاشت.یکی از میان رده های مطرح سونی در سال ۲۰۱۵ گوشی Xperia M4 aqua است که ضمن داشتن قیمتی نسبتا مناسب از مشخصات خوبی بهره مند شده است.اما یکی از ویژگی هایی که سونی همیشه در گوشی های خود تمرکز زیادی بر روی آن داشته قابلیت ضد آب بودن آنهاست ، ویژگی که Xperia M4 aqua هم از آن بهره برده و حالا در یک ماشین لباسشویی مورد آزمایش قرار گرفته است !

سخت‌افزار این گوشی نسبت به گوشی‌های قبلی سری M تغییرات محسوس و قابل توجهی داشته است. صفحه‌ی نمایشی با رزولوشن HD و تراکم ۲۹۳ پیکسل در هر اینچ از آن، یکی از نقاط قوت این گوشی است. این صفحه‌ی نمایش از تکنولوژی IPS استفاده می‌کند و تصاویر از زوایای مختلف در آن کاملا واضح هستند. چیپست اسنپ‌دراگون ۶۱۵ با معماری ۶۴ بیتی و دو برابر رم بیشتر (۲ گیگابایت) در مقایسه با مدل قبلی M2 Aqua از نقاط قوت این گوشی هستند. این گوشی فقط ۱۳۶ گرم وزن دارد و با توجه به ۵ اینچی بودنش از ابعاد خوبی برخوردار است به طوری که باریک است و حمل آن راحت است.

xperia-m4-aqua-and-c4

M4 Aqua در دو نسخه با حافظه‌های داخلی ۸ یا ۱۶ گیگابایتی به بازار عرضه می‌شود. دوربین اصلی سونی M4 حسگر ۱۳ مگاپیکسلی دارد. البته برتری‌ آن در دوربین مکالمه مشهود است، که تصاویر این دوربین رزولوشن ۵ مگاپیکسلی دارند. همچنین M4 Aqua از شبکه ۴G پشتیبانی می‌کند و طبق اعلام شرکت سونی دارای ۴ رنگ نقره‌ای، سفید، مشکی و صورتی خواهد بود.

همانطور که در ابتدای مطلب اشاره کردیم این گوشی مثل گوشی‌های قبلی این شرکت ضدآب و دارای گواهینامه‌های IP67 و IP68 است.حالا این ویژگی در عمل مورد آزمایش قرار گرفته و Xperia M4 aqua در ماشین لباسشویی انداخته می شود.این آزمایش ، اکسپریا M4 aqua را در شرایطی قرار می دهد که احتمال وقوع آن برای بسیاری از افراد دور از ذهن نیست چرا که بارها شاهد جا ماندن گوشی در جیب شلوار و انداختن آ« در لباسشویی بوده ایم.

منبع : youtube

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. اااااااااییییییییییییییووووووووووول فقط سونی.حالا برین طرفداری سامسونگ پلاستیکی بکنیین. :Overjoy: :Overjoy: :Overjoy: