انتشار تصاویری از قاب شیشه‌ای گلکسی نوت ۵

بر اساس اخبار و شایعاتی که طی هفته های گذشته منتشر شده است ، کمپانی سامسونگ اواخر سال جاری میلادی از فبلت گلکسی نوت ۵ خود رونمایی خواهد کرد. اگر شایعاتی که پیرامون این محصول جدید شکل گرفته اند صحت داشته باشند، این گوشی هوشمند از یک صفحه نمایش ۵٫۹ اینچی با دقت تصویری Quad HD برخوردار خواهد بود که ۰٫۲ اینچ از مدل قبلی بزرگتر می باشد.

پیش از این رندرهایی از گلکسی اس ۵ داخل یک قاب محافظ منتشر شده بود که برخی از جزئیات مربوط به این گوشی را فاش می کرد.امروز هم تصاویری جدید از قاب شفاف این گوشی به همراه چند رند جدید منتشر که که در ادامه مطلب به بررسی آنها خواهیم پرداخت.

نخستین چیزی که با مشاهده این قاب ها کاملا مشخص می باشد این است که در پشت آن ها سوراخ های نسبتا بزرگی قرار دارد که به احتمال زیاد مربوط به مکان جایگیری لنز دوربین، فلش LED و سنسور تشخیص ضربان قلب می باشد. همچنین چهار سوراخ کوچکتر نیز در پایین قاب ها مشاهده می شود که احتمالا مربوط به قلم استایلوس S Pen، اسپیکر، ورودی شارژر و ورودی هدفون ۳٫۵ میلی متری می باشند. به علاوه به نظر می رسد که همچون گوشی Galaxy Note 4، این محصول جدید نیز از دکمه پاور در سمت راست بدنه و دکمه های کاهش و افزایش صدا در سمت چپ استفاده می کند.

بر اساس اطلاعات منتشر شده، گوشی Galaxy Note 5 ضخامتی ۷٫۹ میلی متری خواهد داشت که در مقایسه با Galaxy Note 4 با ضخامت ۸٫۵ میلی متر، بسیار باریک می باشد. اما با این حال از گوشی هوشمند پرچمدار سامسونگ Galaxy S6 ضخیم تر خواهد بود.در زیر می توانید تصاویر منتشر شده از قاب های محافظ این گوشی هوشمند را مشاهده کنید.

منبع : phonearena

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*