مشخصات فنی گوشی تایزنی سامسونگ Z3 فاش شد

فروش موفق یک میلیون نسخه از اسمارت فون تایزنی Z1 ، انگیزه سامسونگ را برای عرضه نسل بعدی این گوشی دو چندان کرده است.امروز مشخصات فنی نسخه جدید گوشی های تایزنی سامسونگ به بیرون درز کرده است.جالب است بدانید سامسونگ این گوشی را Z2 نام گذاری نکرده و ترجیح داده نسل دوم گوشی تایزنی خود را با نام Samsung Z3  روانه بازار کند.در ادامه با گجت نیوز همراه باشید.

بر اساس گزارشی که وب سایت SamMobile منتشر کرده ،  سامسونگ Z3 دارای یک نمایشگر ۵ اینچی سوپر آمولد با رزولوشن ۱۲۸۰x720 پیکسل خواهد بود. این در حالی است که سامسونگ Z1 از یک صفحه‌نمایش ۴ اینچی با رزولوشن ۸۰۰x480 پیکسل بهره می‌بُرد.

از دیگر ویژگی‌های گوشی تایزنی سامسونگ زد ۳، می‌توان به پردازنده Spreadtrum SC7730S چهارهسته ای ۱.۳ گیگاهرتز، ۱.۵ گیگابایت حافظه رم، ۸ گیگابایت حافظه داخلی، دوربین ۵ مگاپیکسل جلو و ۸ مگاپیکسل عقب با فلاش LED اشاره کرد. علاوه بر این، پشتیبانی از دو سیم کارت نیز فراموش نشده است. این گوشی وزنی ۱۴۰ گرمی دارد و به یک باتری با ظرفیت ۲۶۰۰ میلی آمپرساعت مجهز است.

Z3 اخیرا به کشور هند وارد شده و پیشبینی می‌شود که معرفی آن در انتهای همین ماه و در مراسم توسعه دهندگان تایزن در هند برگزار شود.

ارتقای قابل‌توجه قطعات در نسل جدید سری Z می‌تواند نشانه‌ ای از تمایل جدی سامسونگ در عرضه یک گوشی بالارده با سیستم‌عامل اختصاصی تایزن باشد. سامسونگ که مدتی قبل قصد داشت مدلی بالارده مجهز به این سیستم‌عامل را وارد بازار کند، با واکنش تند گوگل (به عنوان صاحب اندروید) مواجه شد.

سامسونگ تایزن را به تمام تلویزیون‌های جدیدش اضافه کرده و قید Android TV را زده است. آن را در گجت‌های پوشیدنی‌اش هم به کار می‌برد و بازار اینترنت اشیا را نیز نشانه گرفته است و حالا هم بازار گوشی‌های هوشمند. سامسونگ در رویای یک پلتفرم اختصاصی چون اپل است. این رویا ممکن است شراکتش را با گوگل به خطر بیندازد.

سامسونگی‌ها در کمتر مصاحبه ای از استراتژی اصلی خود در مورد تایزن سخن می‌گویند. سامسونگ هم اکنون تایزن را برای گوشی‌های پایین رده‌اش در نظر گرفته، اما اشباع بازار گوشی‌های اندرویدی و کاهش فروش گوشی‌های سامسونگ –علیرغم همه تلاش‌هایش- ممکن است سیاست این شرکت را در درازمدت دچار تغییراتی کند.

منبع : SamMobile

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*