گلکسی A8 دوباره لو رفت : تصاویر جدید و قیمت

اگر نگوییم هر روز ، هر دو ، سه روز یک بار شاهد لو رفتن اطلاعات و تصاویری جدید از گوشی گلکسی A8 سامسونگ هستیم و دیگر چیزی از مشخصات فنی و طراحی ظاهری این گوشی باقی نمانده که ما از آن بی اطلاع باشیم.به هر حال امروز دوباره تصاویری جدید و همچنین قیمت این گوشی فاش شده است.

بر اساس زمانبندی سامسونگ ، قرار است گلکسی A8 در تاریخ ۱۷ جولای (۲۶ تیر ماه) به‌ صورت رسمی در چین معرفی شود.همچنین طبق خبری که امروز منتشر شده ، سامسونگ قیمتی حدود ۵۰۰ دلار را برای این گوشی در نظر گرفته است.

gsmarena_001

ضخامت این اسمارت فون تنها ۵.۹ میلی‌متر اعلام شده و به‌ همین دلیل گلکسی A8 لقب نازک‌ترین گوشی سامسونگ را به خود اختصاص داده است.

به مشخصات سخت افزاری این گوشی هم تاکنون در چند مطلب جداگانه اشاره کرده ایم ، با این حال اگر هنوز از آن اطلاع ندارید در ادامه لیست مشخصات آن را مشاهده خواهید کرد.

مشخصات گوشی سامسونگ Galaxy A8 :

   صفحه نمایش : ۵.۷ اینچی سوپر آمولد با رزولوشن ۱۰۸۰ در ۱۹۲۰ پیکسل
  پردازنده : چیپست اسنپدراگون ۶۱۵ کوالکام با ۴ هسته ARM Cortex-A53 با فرکانس ۱.۷ گیگاهرتز و ۴ هسته Cortex-A53 با فرکانس ۱.۰ گیگاهرتر و پردازنده گرافیکی آدرنو ۴۰۵
  حافظه رم : ۲ گیگابایت
   حافظه داخلی : ۱۶ گیگابایت
   دوربین : دوربین اصلی ۱۶ مگاپیکسل ، دوربین سلفی ۵ مگاپیکسل
   باتری : ۳۰۵۰ میلی آمپر ساعت
   ضخامت بدنه : ۵.۹ میلی متر
   سیستم عامل : اندروید ۵.۱ لالی پاپ

Samsung-Galaxy-A8-A800_1

ناگفته نماند ، سامسونگ گوشی گلکسی A8 را به یک سنسور اثر انگشت مجهز کرده و همچون گلکسی اس ۶ از یک فریم فلزی دور بنده خود بهره خواهد برد.

منبع : gsmarena

 

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*