اچ تی سی و رونمایی از چهار گوشی میان رده جدید از سری دیزایر

کمپانی تایوانی اچ تی سی چهار گوشی میان رده جدید از سری دیزایر ( Desire ) خود را با نام های دیزایر ۶۲۶، دیزایر ۶۲۶s، دیزایر ۵۲۰ و دیزایر ۵۲۶ و در ابعاد صفحه نمایش مختلف ، معرفی کرد.از ویژگی های بارز در این گوشی ها می توان به بهره گیری از چیپست اسنپدراگون کوالکام و قابلیت اتصال به شبکه LTE اشاره کرد.البته مدل چیپست استفاده شده در این ۴ اسمارت فون هنوز از طرف کمپانی سازنده اعلام نشده است.در ادامه با گجت نیوز همراه باشید.

HTC Desire 520 :

HTC Desire 520

اولین گوشی این سری با نام Desire 520، از یک صفحه نمایش ۴.۵ اینچی FWVGA با وضوح ۸۵۴ در ۴۸۰ پیکسل و حافظه‌ی رم ۱ گیگابایتی در کنار ۸ گیگابایت حافظه‌ی داخلی بهره می‌برد.تجهیزات عکس‌برداری و فیلم‌برداری این محصول نیز شامل یک دوربین اصلی ۸ مگاپیکسلی با قابلیت فیلم‌برداری ۷۲۰p، و دوربین دوم ۲ مگاپیکسلی با قابلیت فیلم‌برداری ۷۲۰p می‌باشد.

HTC Desire 526 :

HTC-Desire-526

گوشی هوشمند دیزایر ۵۲۶ یک صفحه نمایش ۴.۷ اینچی با رزولوشن ۹۶۰x540 دارد. همچنین در این گوشی از ۱.۵ گیگابایت رم و ۸ گیگابایت حافظه داخلی بهره گرفته شده است. جزییات سخت‌افزاری دوربین‌ اصلی و سلفی این گوشی مشابه به دیزایر ۵۲۰ است.

HTC Desire 626s :

HTC-Desire-626s

در رده‌ی بعدی Desire 626s قرار گرفته است. این گجت نیز مجهز به نمایشگر ۵ اینچی ۷۲۰p با وضوح ۱۲۸۰ در ۷۲۰ پیکسل، یک گیگابایت رم و ۸ گیگابایت حافظه‌ی داخلی عرضه خواهد شد. دوربین این محصول نیز تا حد زیادی همانند دو گوشی قبلی بوده و تنها از دوربین دوم ۵ مگاپیکسلی بهره می‌برد.

HTC Desire 626 :

HTC-Desire-626

و نهایت نوبت به Desire 626 با مشخصاتی مانند نمایشگر ۵ اینچی HD720p و وضوح ۱۲۸۰ در ۷۲۰ پیکسل، حافظه‌ی رم ۱.۵ گیگابایتی و ۸ گیگابایت حافظه‌ی داخلی می‌رسد. این در حالی است که باقی مشخصات این محصول با Desire 626s یکسان است.

بد نیست بدانید که تمامی تلفن‌های هوشمند این سری، در گستره‌ی متنوعی از رنگ‌ها به بازار عرضه شده و با اپراتورهای مختلفی همچون AT&T, Verizon, MetroPCS, Spring, Boost Mobile, Virgin Mobile, Cricket Wireless, و Tracphoneسازگار خواهند بود.

مشخصات کلی هر ۴ اسمارت فون جدید اچ تی سی را در جدول زیر مشاهده می کنید :

HTC-Desire-1

با توجه به تنوع عرضه این محصولات در اپراتور های مختلف و تفاوت قیمت فروش توسط این اپراتور ها ، HTC هنوز هیچ اشاره ای به قیمت این ۴ گوشی نکرده است.

منبع : phonearena

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*