قسمت دوم بازی محبوب پرندگان خشمگین در راه است : منتظر Angey Birds 2 باشید

به جرات می توان گفت که مجموعه بازی‌های پرندگان خشمگین یا انگری بردز  ( Angey Birds ) تحولی بزرگ در دنیای بازی های موبایل ایجاد کرد.این بازی به چنان محبوبیتی در میان کاربران دست پیدا کرد که کمتر گوشی را را می توانستیم پیدا کنیم که میزبان این پردنگان خشمگین نباشد.اکنون بر اساس اعلامیه رسمی کمپانی سازنده این بازی ، قسمت دوم بازی محبوب پرندگان خشمگین ( Angey Birds 2 ) بزودی رونمایی خواهد شد.

قسمت اول این مجموعه بازی‌ها در سال ۲۰۰۹ منتشر شد و پس از آن هم بیش از ۱۰ نسخه مختلف با نام‌های متفاوت به‌عنوان زیر مجموعه این بازی، راهی بازار شدند. پرندگان خشمگین در قالب جنگ‌های ستاره‌ای، تبدیل‌شوندگان (Transformers)، ریو و مجموعه‌های دیگر راهی بازار شده‌اند. تا سال ۲۰۱۰ این مجموعه بازی‌ها توانستند به فروش ۱۲ میلیون نسخه‌ای روی فروشگاه اپل دست پیدا کنند. پس از این موفقیت شاهد عرضه این بازی‌ها برای سیستم‌های اندروید، رایانه‌های شخصی، ویندوزفون و کنسول‌های بازی بودیم.

پس از این موفقیت‌ها، اکنون زمان آن فرا رسیده است که شاهد عرضه شدن قسمت دوم این مجموعه بازی‌ها باشیم. استودیوی سازنده این بازی اعلام کرد که در تاریخ ۸ مرداد ماه (۳۰ جولای) این بازی را معرفی خواهد کرد. همچنین مشخص شده که این بازی برای تمام پلتفرم‌های موبایل عرضه می‌شود و روی فروشگاه‌های مختلف مانند گوگل پلی و فروشگاه اپل قرار خواهد گرفت. هنوز اطلاعات زیادی درباره پرندگان خشمگین ۲ منتشر نشده است، اما با توجه به تصویری که در سایت رسمی این بازی قرار گرفته شاهد حضور پرنده‌های معروف قسمت اول در بازی جدید هستیم.

تاکنون قسمت‌های مختلفی از پرندگان خشمگین راهی بازار شده‌اند که Angry Birds, then Angry Birds Seasons, Angry Birds Rio, Angry Birds Friends, Angry Birds Space, Angry Birds Star Wars, Angry Birds Star Wars 2, Angry Birds Transformers, Angry Birds Go!, Angry Birds Epic, Angry Birds Fight!, Angry Birds Stella, Angry Birds Stella Pop!, Bad Piggies نام دارند. این مجموعه بازی‌ها روی هم بیش از ۳ میلیارد بار دانلود شده‌اند. سال آینده هم قرار است یک انیمیشن از این مجموعه ساخته شود.

منبع : theverge

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*