انتشار مشخصات سخت افزاری گوشی Sony E5706

این روزها شایعات بسیاری پیرامون معرفی گوی یا گوشیهای جدید از کمپانی سونی منتشر می گردد.امروز مشخصات سخت افزاری اسمارت فون Sony E5706 منتشر شده که در ادامه به بررسی آن خواهیم پرداخت.

طبق طلاعات به دست آمده Sony E5706 از یک صفحه نمایش ۵٫۸ اینچی با دقت تصویری ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ پیکسل بهره برده و در کنار آن از چیپ پردازشی قدرتمند ساخت Qualcomm با نام Snapdragon 808 استفاده می کند. حافظه رم این دستگاه ۳ گیگابایت بوده و از یک دوربین ۱۶ مگاپیکسلی نیز در پشت بدنه برخوردار می باشد. به علاوه یک دوربین ۸ مگاپیکسلی هم برای تهیه عکس های سلفی و برقراری تماس های ویدیویی در جلوی بدنه تعبیه شده است. در نهایت این که گوشی هوشمند Sony E5706 از سیستم عامل اندروید ۵٫۱ آبنبات چوبی بهره می برد.

یادآوری می کنیم که تمامی اطلاعات فوق در حال حاضر تنها در حد شایعه می باشد و هنوز به طور رسمی تایید نشده اند. در چندسال گذشته شرکت سونی وضعیت خوبی را تجربه نکرده و با ضررهای مالی زیادی مواجه بوده است. لازم به‌ذکر است که بخش زیادی از این ضررها مربوط به قسمت موبایل شرکت سونی می‌شود؛ اما این شرکت ژاپنی اعلام کرده که قصد ندارد از صنعت ساخت تلفن‌های همراه خارج شود و همچنان به ساخت تلفن‌های هوشمند جدید ادامه خواهد داد.

منبع : gsmarena

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*