شیائومی و رونمایی از تلویزیون ۴۸ اینچی فوق باریک Mi TV 2S با ضخامت تنها ۹.۹ میلیمتر !

چند روز پیش شیائومی با انتشار تیزری از مراسم رونمایی از یک محصول جدید در تاریخ ۱۶ جولای خبر داد.با اینکه در آن تیزر هیچ اشاره ای به نوع محصول مورد نظر نشده بود اما واضح بود این گجت هرچه که هست بسیار نازک خواهد بود.خب دیروز ۱۶ جولای بود و شیائومی در رویدادی خبری از یک تلویزیون ۴۸ اینچی فوق باریک با ضخامت تنها ۹.۹ میلی متر رونمایی کرد.در ادامه با گجت نیوز همراه باشید تا با تلویزیون فوق باریک Xiaomi Mi TV 2S آشنا شوید.

xiaomi-Mi-TV-2S-5

این تلویزیون Mi TV 2S در دو مدل استاندارد با قیمت ۳۰۰۰ یوان (۴۸۰ دلار) و سینمایی با قیمت ۴۰۰۰ یوان (۶۴۰ دلار) وارد بازار خواهد شد. همچنین ۵ رنگ برای قاب آنها در نظر گرفته شده که عبارت اند از طلایی، نقره ای، صورتی، آبی و سبز و همان طور که می بینید خبری از رنگ کلاسیک مشکی نیست.

xiaomi-Mi-TV-2S-1

به گفته شیائومی این دستگاه ها در ۲۲ جولای روانه بازار می شوند اما اطلاعات بیشتری درباره بازارهای پذیرنده آن منتشر نشده است. از نقطه نظر سخت افزاری، Mi TV 2S دارای پنل ۴۸ اینچی ۴K سامسونگ با پوشش ۸۵ درصدی طیف رنگ های NTSC می باشد. همچنین ضخامت دستگاه تقریبا ۹.۹ میلیمتر بوده و در پشت آن شاهد ساختاری فلزی هستیم.

xiaomi-Mi-TV-2S-4

مدل سینمایی ۲S دارای سیستم بلندگوهای جداگانه است که از یک اسپیکر افقی خطی و یک ساب وافر تشکیل شده و از سیستم صوتی دالبی پشتیبانی می کند.

در این تلویزیون ها از چیپست های MStar 6A928 به همراه CPU چهار هسته ای Cortex A17 و پردازنده گرافیکی Mali-T760 و نیز ۲ گیگابایت حافظه RAM استفاده شده است. همچنین ۸ گیگابایت فضای ذخیره سازی داخلی، اندروید ۵، پشتیبانی از WiFi 802.11ac و بلوتوث ۴.۰ LE از دیگر مشخصات این دستگاه ها است که دارای پورت های HDMI 2.0 و USB 3.0 نیز می باشند.

xiaomi-Mi-TV-2S-2

یکی دیگر از ویژگی های جالب این دستگاه ها استفاده از ورودی های برق مخصوصی است که کوچک تر از یک جعبه کبریت بوده و با همکاری مشترک شیائومی و کمپانی Volex ساخته شده است. شیائومی مدعی است که این تلویزیون ها تصاویر شفاف تری داشته و رنگ ها تولید شده در آنها واقعی تر از رنگ های به نمایش در آمده در تلویزیون های شارپ، سونی و سامسونگ است.

منبع : androidcentral

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*