گوشی هوشمند ZTE Axon رسما معرفی شد : پرچم‌دار چینی برای عرضه در آمریکا

مدتی است که می دانیم کمپانی چینی ZTE در حال کار بر روی یک گوشی رده بالا با نام Axon برای عرضه در بازار آمریکا است.اکنون این محصول که با توجه به مشخصاتی که دارد می توان به آن عنوان پرچم دار ZTE در آمریکا را داد ، رسما معرفی شده که در ادامه مطلب به برررسی مشخصات آن خواهیم پرداخت.

کمپانی چینی زد تی ئی در این گوشی رده بالا از یک صفحه نمایش ۵.۵ اینچی با با رزولوشن QHD استفاده کرده و امروز پردازش اطلاعات در این گوشی نیز توسط نسخه اصلاح شده پردازنده قدرتمند اسنپدراگون ۸۱۰ کوآلکام به همراه دو گیگابایت حافظه RAM انجام خواهد گرفت. ظرفیت باطری گوشی Axon برابر ۳۰۰۰ میلی آمپر ساعت بوده و حافظه‌ داخلی آن ۳۲ گیگابایت فضا را بخ کاربر خود ارائه می‌دهد. این گوشی جدید از شبکه LTE اپراتور‌های مخابراتی AT&T و T-Mobile نیز پشتیبانی خواهد کرد.

به گفته خبرنگاز سایت engadget که با این گوشی کار کرده است ، ZTE Axon کمی در دست، بزرگ بوده و احساس در دست گرفتن یک گوشی ضخیم را به شما می‌دهد. اما استفاده از آلیاژ فلز بسیار سبک و در عین حال مستحکم و همچنین طراحی خمیده آن در قسمت پشت ، باعث شده است تا هنگام گرفتن گوشی در دست، ضخامت بالای آن احساس نشود. البته از نظر ظاهری، این گوشی در دسته زیباترین گوشی‌های موجود در بازار قرار نمی‌گیرید و در واقع ظاهر گوشی تنها کمی از طراحی این شرکت چینی برای گوشی‌ها میانرده خود بهتر بوده است.

در پنل پشتی این گوشی شاهد قرارگیری دو دوربین هستیم. سنسور اولی از نوع ۱۳ مگاپیکسلی و ساخت شرکت سونی بوده و در کنار آن، دوربینی با حسگر ۲ مگاپیکسل قرار دارد. این حالت از قرار گیری دوربین‌ها به گوشی‌ اجازه می‌دهد تا عمق میدان بسیار خوبی را تشخیص داده و آن را بر روی عکس‌ها اعمال کند. البته لازم است بدانید که این پروسه جالب در این گوشی به صورت گرفتن عکس‌های متعدد انجام نمی‌گیرد. البته این تکنولوژی را قبلا در گوشی‌ وان ام۸ اچ‌تی‌سی و بعضی دیگر از گوشی‌های هوشمند بازار دیده بودیم .

dsc08076-1

حالا به مهیج‌ ترین و بهترین ویژگی این گوشی هوشمند یعنی قیمت آن می‌رسیم. زد تی ئی Axon به صورت خارج از قرار داد با قیمت بسیار مناسب ۴۵۰ دلار به فروش گذاشته خواهد شد با این حساب این گوشی چیزی حدود  ۱۰۰ دلار از گوشی‌های سطح بالای ال جی جی ۴ و گلکسی اس ۶ سامسونگ ارزان‌تر است. علاوه بر آن این گوشی دارای دو سال گارانتی بوده و کمپانی زد‌تی‌‌ئی نیز تعهد کرد است که این گوشی هوشمند را تا دو سال از نظر بروزرسانی نرم افزاری پشتیبانی کرده و نسخه ۵.۱ از سیستم عامل اندروید را در اختیار کاربران آن بگذارد.

ZTE از همین امروز امکان سفارش گوشی Axon را از طریق وب سایت خود و همچنین فروشگاه‌های مشهوری همچون Amazon و eBay و Newegg فراهم کرده و از تاریخ ۲۷ جولای آن را برای خریداران ارسال خواهد کرد.

در ادامه شما را به دیدن تصاویری از ZTE Axon دعوت می کنیم :

منبع : engadget

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. طراحی بینهایت زیبا و بدیعی داره
    و کسی که این نظر رو رد کنه (با احترام به نظرش) اما هیچی از طرای و زیبایی سرش نمیشه.