بهترین گوشی های هوشمند بازار با قابلیت فیلم برداری ۴K

۴K به معنای رزولوشن ۴۰۹۶ در ۲۱۶۰ پیکسل می باشد که در حال حاظر کمتر نمایشگری است که توانایی پخش این نوع کیفیت را داشته باشد، اما تکنولوژی پیش می رود و این نوع کیفیت در آینده به یک امر عادی بدل خواهد گشت.در سال جاری گوشی های زیادی معرفی و روانه بازار شدند که توانایی فیلمبرداری با دقت ۴K را دارا هستند.فون آرنا به تازگی لیستی از بهترین گوشی های هوشمند بازار با قابلیت فیلم برداری ۴K تهیه کرده که در ادامه این اسمارت فون ها را به شما معرفی خواهیم کرد.با گجت نیوز همراه باشید.

LG G4

lg g4 gadgetnews hands on (4)

لیست را با محصولات ال جی و پرچم دار جدیدش آغاز می کنیم.ال جی پرچمدار خود را با تراشه اسنپدراگون ۸۰۸ با ۶ هسته پردازشی و صفحه نمایش ۵٫۵ اینچی QHD چند ماه قبل رونمایی کرد.اما تراشه و صفحه نمایش G4 آن را در این لیست جای نداده است، بلکه توانایی فیلمبرداری ۴K ویژگی است ما را وادار کرده است G4 را به این لیست اضافه کنیم.ال جی جی ۴ به یک دوربین ۱۶ مگاپسکلی به همراه فوکوس لیزری که توانایی فیلم برداری ۴K را داراست مجهز شده است.

LG G Flex 2

lg-g-flex-2-1868

G Flex 2 دیگر محصول ال جی در این لست است که در ژانویه سال جاری رونمایی شد. G Flex 2 به دوربین ۱۳ مگاپیکسلی اصلی که توانایی فیلم برداری با دقت ۴K تا ۳۰ فریم بر ثانیه را داراست مجهز شده است.از دیگر ویژگی های دوربین این تلفن فوکوس لیزری و فلش دوگانه می باشد، که بر نوع و کیفیت فیلم برداری تاثیر مستقیم دارد.

Xiaomi Mi Note

Xiaomi-Mi-Note-Pro-0

شیائومی با تولید و عرضه تلفن های با کیفیت، نام کشور چین را سربلند ساخته است.این کمپانی با ساخت تلفن های  با قیمت و سخت افزار عالی کاربران زیادی را جلب خود کرده است. Mi Note و Mi Note Pro از این تلفن های هستند که به سخت افزار روز و دوربین ۱۳ مگاپیسکلی ۴K مجهز شده اند.

Samsung Galaxy S6

samsung-galaxy-s6 (10)

خوب هرچه باشد نوبت به کهکشان سامسونگ رسیده است.درست روز معرفی HTC One M9 در مارس سال جاری، سامسونگ نیز Galaxy S6 را رونمایی کرد.این تلفن با دوربین ۱۶ مگاپسکلی ارائه شد که نه تنها توانایی فیلمبرداری ۴K را داراست بلکه در زمینه عکس برداری نیز بیشتر رقیبان را پشت سر گذاشته است.قطعا گلکسی اس ۶ یکی از بهترین تلفن های هوشمند سال ۲۰۱۵ می باشد.

Samsung Galaxy S6 Edge

Samsung-Galaxy-S6-Edge-Revi

شاید از نظر ظاهر گلکسی اس ۶ اج با برادر خود تفاوت داشته باشد ولی در درون با S6 فرقی ندارد.این تلفن نیز با سخت افزار یکسان به دوربین ۱۶ مگاپسکلی ۴K به همراه تثبیت کننده تصویر مجهز شده است.

HTC One M9

htc-one-m9-product-19_002

اچ تی One M9 در ماه مارس سال جاری روانه بازار شد.اچ تی سی در این تلفن از دوربین های الترا پیکسل ۴ مگاپیکسلی خود فاصه گرفت و One M9 را به دوربین ۲۰ مگاپیسکلی مجهز کرد.One M9 اولین تلفنی است که با دوربین ۲۰ مگاپیکسلی ۴K توسط اچ تی سی ارائه شد.

+HTC One E9

htc-one-e9-plus

اچ تی سی بعد از رونمایی از One M9 دومین تلفن خود را با توانایی فیلمبر داری ۴K رونمایی کرد. +One E9 صفحه نمایش ۵٫۵ اینچی QHD دارد و دوربین ۲۰ مگاپیسکلی ۴K آن یکی دیگر از ویژگی های این تلفن می باشد.

+HTC One M9

htc-one-m9-plus-1

آخرین گوشی این لیست باز هم از اچ تی سی است. +One M9 را می توان برادر بزرگتر M9 دانست.این تلفن مقداری از برادر خود بزرگتر است و به دوربین دوگانه ۲۰ مگاپسکلی به همراه یک دوربین ۲٫۱ مگاپسکلی با دقت ۴K مجهز شده است.از دیگر ویژگی های +One M9 می توان به صفحه نمایش ۵٫۲ اینچی QHD و اسکنر اثر انگشت آن اشاره کرد.

 

منبع : phonearena

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

13 دیدگاه

  1. سلام خسته نباشید گجت نیوز تا اونجایی که گوشی های که بالا شما ذکر کردین خوب هستن من خودم هم امتحان کردم از نظر من اسم 4k بیاد باید گوشی Sony Xperia Z5 premium گرفته بشه تشکر…

  2. گوشی های سونی الکی الکی براش تبلیغ میکنند که دوربین ۲۰ دارن ولی اندازه ی یک دوربین ۵ سامسونگ کیفیت ندارند

  3. سونی برترین ایناست فکرمیکردم گوشی های سونی را هم بذارین ولی اینطور که معلومه بهترین ها را نذاشتید قصدتون فقط معرفی۴kباچند تا گوشی که مدلشونم خیلی مهم نیست وگرنه وقتی حرف از دوربین هست نام سونی میدرخشد باتشکر

  4. جالبه بهترین دوربین های بازار موبایل و ابداع کننده ۴k و رکورددار طولانی ترین و روشن ترین فیلم برداری ۴k حضور ندارند و گوشی های بی کیفیت در دوربین نام برده شدند!

    سونی و نوکیا

  5. و همینطور زد ۲ و زد ۳

  6. ببخشید من رمزم یادم رفته وقتی می خوام ریکاورش کنم این پیامو میده:
    “ایمیل نمی‌تواند فرستاده شود.
    دلیل ممکن: میزبان شما ممکن است تابع mail() را از کار انداخته باشد.”
    میشه بررسی کنید؟

    ممنون میشم

  7. پس لومیا ۹۳۰ کو؟؟؟؟

  8. پس سونی کجا فقط سامسونگ و HTC چرا Z3 Compact رو نمیگید