بهترین بازی های معرفی شده در نیمه اول سال ۲۰۱۵

نیمه اول سال ۲۰۱۵ ، دوره زمانی خوبی برای علاقمندان به بازی های ویدیویی بود و عناوین بسیار خوبی در این در این محدوده زمانی منتشر گردید.حالا که این ۶ ماهه از سال به پایان رسیده نگاهی داریم به ۵ مورد از بهترین بازی های معرفی شده در نیمه اول سال ۲۰۱۵.با گجت نیوز همراه باشید.

Mortal Kombat X

Mortal-Kombat-X

حتی اگر تنها یک بار بازی کردن با هر دستگاهی را تجربه کرده باشید حتما نام سری Mortal Kombat به گوشتان خورده. این بازی به عنوان یکی از مشهور ترین و پر طرفدارترین عنوان های مبارزه ای شناخته می شود و امسال نسخه X آن روانه بازار شد. در این نسخه علاوه بر ویژگی های قدیمی مانند Fatality ها که بروز شده اند، شاهد گرافیک بسیار عالی و کنترل بی نقص نیز هستیم. همچنین باید این نکته را هم بیان کنیم که بیش از ۱۰ کاراکتر جدید به بازی اضافه شده اند تا اگر از طرفداران این سری هستید، برای بازی نسخه جدید هیچ شکی نداشته باشید. Mortal Kombat X برای PS4، Xbox One و PC عرضه شده است.

Ori & Blind Forest

Ori-and-the-Blind-Forest-1

نباید اجازه بدهید ظاهر این بازی که برای Xbox One و PC عرضه شده شما را فریب دهد. پلتفرم بی نظیر و جذاب Ori می تواند بسیار سرگرم کننده باشد. سازندگان این بازی از طراحی مشابه انیمیشن های پیکسار در کنار خط داستانی گیرا استفاده کرده اند تا آن را به یک اثر هنری قابل بازی کردن تبدیل کنند. این بازی توانسته امتیازهای بسیار خوبی از منتقدان دریافت کند. ۴.۵ از ۵ توسط متاکریتیم، ۹ از ۱۰ توسط گیم اسپات و ۸.۵ از ۱۰ توسط IGN. می بینید که با عنوان حساب شده ای سر و کار داریم.

Bloodborne

bloodborne

این عنوان تنها مخصوص کاربران PS4 است و باید گفت هر کسی نمی تواند این بازی را به پایان برساند. هیدتاکا میازاکی طراحی Dark Souls این بازی را تنها برای افرادی خاص عرضه کرده که بتوانند با داستان مخوف آن کنار بیایند. دنیای پر از کابوس و وحشت هایی غیر قابل تصور که می تواند هر کسی را میخکوب کند. اما اگر از طرفداران بازی های ترسناک باشید، هیچ چیز حتی بارها و بارها تکرار یک قسمت از بازی نمی تواند شما را از ادامه آن منصرف کند. این بازی نیز توانسته تحسین منتقدان را به دنبال داشته باشد و از IGN، متاکریتیک و گیم اسپات به ترتیب امتیازهای ۹.۱ از ۱۰ و ۴.۵ از ۵ و ۹ از ۱۰ را کسب کند.

Batman: Arkham Knight

batman-header

بتمن طرفداران زیادی دارد و این نکته ایست که هر کسی آن را قبول خواهد کرد. علاقمندان بسیار زیادی منتظر ارائه عنوان جدید بازی Batman بودند و امسال انتظار آنها به سر رسید، اما همه این موارد تحت تاثیر اتفاقات فاجعه بار نسخه PC این بازی قرار گرفتند (برای اینکه بدانید داستان از چه قرار است کافیست اخبار بخش بازی وب سایت ما را جست و جو کنید). با این حال نسخه های مخصوص Xbox One و PS4 هوادارانشان را نا امید نکردند. با وجود حضور بیش از حد Batmobile در آخرین نسخه از سه گانه بتمن، با داستانی جذاب و دنیای پر تنش روبرو هستیم که در کنار مبارزات متوع بازی می توانند پایانی خوش برای این خانواده رقم بزنند.

The Witcher 3

The-Witcher-3-01

یکی از پر سر و صدا ترین عنوان های معرفی شده در سال ۲۰۱۵ که برای PS4، Xbox One و PC عرضه شده است.The Witcher 3 حتی می تواند به عنوان بهترین بازی نقش آفرینی سال نیز انتخاب شود. داستان بسیار گیرا و جهان گسترده از ویژگی های نسخه سوم Witcher به حساب می آیند. سازندگان این بازی برای علاقمندان به بازی های نقش آفرینی سنگ تمام گذاشته اند و تمام المان های محبوب این سبک از جنگ افزارهای متنوع تا پرسه زدن در خرابه ها را در آن لحاظ کرده اند. بدون شک می توان گفت Witcher 3 شایسته امتیاز ۱۰ از ۱۰ گیم اسپات و ۹.۳ از ۱۰ وب سایت IGN بوده است.

اینها ۵ بازی برتر نیمه اول سال ۲۰۱۵ به انتخاب کاربران وب سایت های بزرگ بازی نظیر گیم اسپات و  IGN هستند.به نظر شما جای چه بازی دیگری در این لیست خالی است ؟

برای نیمه دوم سال ۲۰۱۵ چه بازی هایی را به عنوا بهترین انتخاب می کنید ؟

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

4 دیدگاه

  1. lمیخام گریه کنم… اخه چرا من هیچ زمانی اوند پول نداشتم که چیزی که میخام رو بازی کنم.. یا زمان نیست یا پول نیست یا نت نیست یا کامپیوتر نیست.. عمرمون رفت و چیزای مسخره واسه ما شدن رویا.. بهترین بازی لیست به نظر من اوری هست من خیلی سبک پلتفورم دوست دارم..

  2. Call of duty : black ops 3
    Rise of the tomb rider
    Battlefield : hardline
    Assassin’s creed : syndiction (victory)
    Helo 5 : master chif

  3. البته که اینا بهترین بازی های هستند که نمیتوانید ازشون گذشت کنید اما بازی ها مثله
    ۱:Assassin’s Creed :Syndicate/ Unity
    call of duty advanced warfare :2
    Battlefield hardline:3
    Rainbow Six Siege:4
    Middle_earth;Shadow of mordor:5
    the order 1886:7
    MGS5:the phantom pain:8
    the division:9
    tomb raider:10
    این ها هم عضو برترین عناونی هستن که من با ps4 r1 بازی کردم البته به جزئ عناوینه S:1و۱۰و۷و(۵ )رو که تازه شروع کردم و به کسانی که چه دارای xbox1وpcقدرتمندی هستن توصیه میکنم این عناوین خواست رو از دست ندن .. :Wink: :Wink: :Who-s-the-man:

  4. سلام خسته نباشید

    این بازی ها برای xbox 360 کی میاد ؟؟؟