کسب امتیاز فوق العاده ۶۳۷۱۹ برای گوشی وان پلاس ۲ در بنچمارک انتوتو

پس از موفقیت اولین گوشی کمپانی چینی وان پلاس در سال گذشته ، اکنون همه بی صبرانه منتظر رونمایی از اسمارت فون جدید این کمپانی یا همان وان پلاس ۲ ( OnePlus 2 ) هستند.تا امروز در خبر های متعددی به مشخصات این گوشی پرداخته ایم و آنچه مسلم است با محصولی قدرتمند روبرو خواهیم بود.اما نگرانی هایی به خاطر استفاده از چیپست اسنپدراگون ۸۱۰ به دلیل تولید گرمای بیش‌ازحد و کندی سرعت در مورد وان پلاس ۲ وجود دارد.هرچند که کمپانی سازنده رسما اعلام کرده که از مدل اصلاح شده پردازنده اسنپدراگون ۸۱۰ در این گوشی استفاده کرده و جای هیچگونه نگرانی بابت گرم کردن و در نتیجه کاهش عملکرد در وان پلاس ۲ وجود نخواهد داشت.

امروز نتایج بنچمارک انتوتو ( AnTuTu ) گوشی وان پلاس ۲ منتشر شده که با توجه به کسب امتیاز فوق العاده ۶۳۷۱۹ به نظر نمی رسد مشکلی در پردازنده آن وجود داشته باشد.در ادامه با گجت نیوز همراه باشید.

OnePlus 2 antutu

این اطلاعات به احتمال قوی بیانگر نتیجه‌ی تست OnePlus 2 ،A2001 با حداکثر توان چیپ‌ست ۸۱۰ در بنچمارک انتوتو است. همانطور که اشاره شد امتیاز ثبت شده ۶۳۷۱۹ بوده که به واقع بالاترین امتیازی است که چیپ‌ست های کوالکام تا کنون به ثبت رسانده‌اند. با کسب این نتیجه OnePlus 2 حتی بالاتر از Xiaomi Mi Note Pro قرار می‌گیرد.

OnePlus 2 antutu 1

فراموش نکنید که انتوتو تنها یک بنچمارک ساده‌ی بررسی چیپ‌ست نیست و عوامل سخت‌افزاری و نرم‌افزاری دیگری نیز در نتیجه‌ی کلی آن دخیل‌اند. با این حساب می‌توانیم امیدوار باشیم که این محصول با مشکل گرم شدن که می‌تواند ویرانگر موفقیت آن باشد، روبه رو نشود.

چند روز پیش مشخصات کامل وان پلاس ۲ از طریق فروشگاه آنلاین Oppomart فاش شد.طبق این مشخصات اسمارت فون OnePlus 2 مجهز به یک صفحه نمایش ۵٫۷ اینچی با رزولوشن ۱۴۴۰ در ۱۵۶۰ خواهد بود که قلب تپنده آن را تراشه ۶۴ بیتی اسنپدراگون ۸۱۰ به همراه پردازنده گرافیکی Adreno 430 به تپش درآورده و ۳ گیگابایت حافظه رم آن را همراهی خواهد کرد.

از دیگر مشخصات وان پلاس ۲ می توان به دوربین اصلی ۱۶ مگاپیکسلی Exmor IMX 234 ساخت سونی و دوربین جلوی ۵ مگاپیکسلی اشاره کرد.وظیفه تامین انرژی پلاس ۲ بر عهده یک باتری ۳۳۰۰ میلی آمپری است و این تلفن به صورت پیش فرض با اندروید آبنبات چوبی نسخه ۵ ارائه خواهد شد که برای یک تلفن جدید مقداری قدیمی به حساب می آید.

منبع: gsmarena

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*