تصاویری جدید از موتورولا موتو ایکس ۲۰۱۵:نسخه طلایی-سفید دلربایی می‌کند

حتما می دانید که موتورولا قرار است در تاریخ ۲۸ جولای (۶ مرداد ) نسخه جدید دو گوشی موتو ایکس ( Moto X 2015 ) و موتو جی ( Moto G 2015 ) خود را معرفی کند.تا امروز اخبار ، تصاویر و اطلاعات بسیاری از این دو گوشی منتشر شده و امروز هم تصاویر جدیدی از موتو ایکس ۲۰۱۵ فاش شده که جزئیات طراحی آن را تا حد زیادی نمایان کرده است.یکی از این تصاویر مربوط به نسخه طلایی-سفید این گوشی است که دلربایی می کند.

اولین تصویر یک رندر از قسمت پشت نسخه طلایی-سفید موتو ایکس می باشد.رنگ بندی جدید و زیبایی که تا کنون در هیچ کدام از محصولات موتورولا شاهد آن نبوده ایم.

gold-and-white-Moto-X-2015

۳ تصویر بعدی از نمونه اولیه این گوشی می باشد و نشان می‌دهد که ظاهر گوشی (Moto X (2015 مانند مدل قبلی این گوشی است. این در حالی است که پیش از این هم تصاویری از این گوشی منتشر شده بود که اندکی تغییر در ظاهر و شکل قرارگیری فلش LED در این گوشی را نشان می‌داد. با توجه به تصاویر منتشر شده جدید، موتورولا در دوربین جلوی این گوشی از فلش استفاده کرده است. این قابلیت برای عکس‌برداری‌های سلفی در شب بسیار مناسب است.

براساس شایعه‌های منتشر شده، توان پردازشی گوشی هوشمند (Moto X (2015 از طریق یک چیپ‌ست اسنپ‌دراگون ۸۱۰ تامین می‌شود. در این گوشی از یک صفحه نمایش ۵.۲ یا ۵.۵ اینچی با کیفیت QHD AMOLED استفاده شده است. از دیگر ویژگی‌های این محصول باید به ۴ گیگابایت رم، دوربین اصلی ۱۶ مگاپیکسلی و یک دوربین ۵ مگاپیکسلی برای عکس‌برداری‌های سلفی اشاره کرد. قرار است موتورولا در این گوشی از یک حافظه داخلی ۳۲ یا ۶۴ گیگابایتی و یک باتری ۳۲۸۰ میلی‌آمپر ساعتی بهره ببرد.

نظر شما در مورد نسخه جدید گوشی موتو ایکس چیست ؟

منبع : GsmArena & GsmArena