LG TONE Active Bluetooth headphones

هدست بلوتوثی TONE Active ال جی معرفی شد

حتما می دانید که ال جی علاوه بر تولید انواع گوشی های هوشمند ، لوازم جانبی بسیار خوبی هم برای این محصولات طراحی و تولید می کند.این شرکت به‌تازگی هدست بلوتوثی ( هدفون بیسیم ) جدیدی به‌نام TONE Active را معرفی کرده است.این هدست اسپورت بی سیم به دلیل مقاومت در برابر نفوذ آب و عرق گزینه مناسبی برای افراد ورزشکار به نظر می رسد.در ادامه با گجت نیوز همراه باشید.

LG TONE Active Bluetooth headphones

همانطور که مشخص است ، این هدست به وسیله بلوتوث به تمام تلفن‌های هوشمند، بدون در نظر گرفتن سیستم‌عامل‌ آنها متصل می‌شود. این محصول کیفیت صدای خوبی را در زمان مکالمه‌های تلفنی و پخش موسیقی برای کاربران به‌همراه می‌آورد. در ادامه می‌توانید برخی از ویژگی‌های این محصول را مشاهده کنید:

طراحی زیبا و سبک
مقاوم در برابر شرایط آب و هوای بد. مقاوم در برابر رطوبت و عرق
برای این هدست، گوشی‌های مختلف با اندازه‌های متفاوت در نظر گرفته شده که کاربران بتوانند از اندازه مناسب  برای قرار دادن آنها در گوش خودشان استفاده کنند.
این هدست بدون در نظر گرفتن سیستم‌عامل تلفن‌همراه به وسیله بلوتوث به تمام گوشی‌ها متصل می‌شود.
هدست جدید ال‌جی از بلندگوهای Quad-Layer و میکروفن Digital MEMS بهره می‌برد که کیفیت مکالمه‌ها را افزایش می‌دهند.
هدست TONE Active در رنگ‌های لیمویی، نارنجی، آبی و صورتی عرضه خواهد شد.

شرکت ال‌جی این هدست را در ابتدا در کشور آمریکا، کره، برخی کشورهای بزرگ اروپایی و برخی کشورهای آمریکای جنوبی عرضه خواهد کرد. هنوز قیمت این محصول اعلام نشده و مشخص نیست ال‌جی این هدست را در چه تاریخی در کشورهای دیگر عرضه می‌کند.نظر شما در مورد این محصول جدید ال جی چیست ؟

منبع : androidauthority

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*