ZTE و رونمایی از ۳ گوشی میان‌رده جدید با نام‌های V3 Youth، V3 Energy و V3 Extreme

شرکت چینی زد تی ئی ( ZTE ) سه گوشی هوشمند از خانواده اسمارت فون های سری V3 خود را با بدنه‌ای آلومینیومی و اسکنر اثر انگشت در چین معرفی کرد.نام این محصولات V3 Youth، V3 Energy و V3 Extreme است و قرار است با قیمتی بین ۱۶۰ تا ۲۵۰ دلار روانه بازار گردند.

هر ۳ این گوشی ها از نظر مشخصات فنی کاملاً یکسان بوده و تنها از نظر پشتیبانی شبکه‌های مخابراتی با هم تفاوت دارند.از مشخصه‌های فنی این تلفن‌ها می‌توان به نمایشگر ۵.۵ اینچی با وضوح ۱۰۸۰p ، چیپ‌ست اسنپدراگون ۶۱۵، دو گیگابایت حافظه‌ی رم ، حافظه‌ی داخلی ۱۶ گیگابایتی با قابلیت افزایش از طریق کارت حافظه‌ی microSD و باتری غیرقابل تعویض ۳۰۰۰ میلی‌آمپری اشاره کرد.

تجهیزات تصویر برداری سه‌گانه جدید ZTE را هم یک دوربین ۱۳ مگاپیکسلی با گشودگی لنز f/2.2 در قسمت پشت و یک دوربین ۵ مگاپیکسلی در جلو برای ثبت عکس های سلفی تشکیل داده است. گفتنی است هر سه‌ی این گجت‌ها از رابط کاربری Nubia 3.0 بر پایه‌ی اندروید ۵.۱ آب‌نبات‌چوبی بهره می‌برند.یکی از ویژگی‌های جالب در این محصولات، استفاده از سنسور اثر انگشت است.همچنین ZTE بدنه‌ی سه گانه V3 را با فلز آلومینیومی ساخته که علاوه بر استحکام بالا نسبت به پلاستیک ، جذابیت ظاهری این گوشی ها را دوچندان کرده است.

همانطور که اشاره شد ، تنها تفاوت‌ها میان این سه محصول جدید شرکت ZTE در وزن، ضخامت و قابلیت پشتیبانی از شبکه‌های مخابراتی مانند ۴G و ۳G است. از بین این سه گوشی جدید ZTE تنها V3 Youth قابلیت پشتیبانی از شبکه اینترنت ۴G LTE را دارد.

قرار است ZTE گوشی‌های V3 Energy و V3 Extreme را تنها با رنگ طلایی عرضه کند و تنها گوشی V3 Youth در دو رنگ طلایی و نقره‌ای عرضه خواهد شد. همچنین گوشی V3 Youth‌ با قیمت ۱۶۰ دلار، V3 Energy با قیمت ۲۱۰ دلار و V3 Extreme با قیمت ۲۴۰ دلار روانه بازار خواهد شد.

منبع: gsmarena

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. اگه تمام مشخصات سخت افزاری یکیه
    پس دلیل سه مدل مجزا دادن و از اون مهتر این اختلاف قیمت چیه؟
    یعنی یه مدار شبکه های مخابراتی این همه اختلاف تو قیمت ایجاد میکنه؟
    به قول معروف
    مگه میشه؟!
    مگه داریم؟!
    مشکوکه
    در هر صورت،
    گوشی که چیپستش ۶۱۵ باشه و رمش ۲ گیک (اصلا هم به دوربینش ۱۳ و باتری ۳۰۰۰! و صفحه فول اچ دیش کاری نداریم)
    مهم نیست قیمت ۱۶۰ دلاره یا ۲۴۰،
    تو کشور عزیز ما
    یا نمیزارن بیاد،
    یا زیر ۸۰۰ تومن فروخته نمیشه…