دانلود کنید : بازی انگری بردز ۲ برای اندروید و iOS منتشر شد

کمپانی بازی سازی Rovio ، سازنده بازی معروف و پرطرفداری انگری بردز ( Angry Birds ) یا پرندگان خشمگین ، طبق وعده قبلی خود ساعاتی پیش نسخه دوم از این بازی محبوب را برای دو پلتفرم اندروید و iOS منتشر نمود.نسخه اندرویدی بازی انگری بردز ۲ ( Angry Birds 2 ) با حجم ۶۸ مگابایت در Play Store قرار گرفته و نسخه iOS آن نیز با حجم حدود ۸۱ مگابایت از App Store قابل دریافت است.برای دانلود بازی پرندگان خشمگین ۲ به ادامه مطلب مراجعه فرمایید.

سری اول بازی Angry Birds در سال ۲۰۰۹ برای پلتفورم های مختلف عرضه شد و بعد آن تعداد زیادی Angry Birds با تم های مختلف ساخته شد. Angry Birds Space, Angry Birds Seasons, Angry Birds Friends, Angry Birds Star Wars, Angry Birds Rio, Angry Birds Go!, Angry Birds Transformers, Angry Birds Stella و Angry Birds Fight ، نام تمام نسخه های منتشر شده از این بازی محبوب از سال ۲۰۰۹ تا کنون می باشد اما میتوان گفت َAngry Birds 2 یک جانشین واقعی برای بازی اصلی Angry Birds است.

ایده اصلی این سری بازی ها در نسخه جدید هیچ تغییری نکرده است و کماکان باید با یک تیر و کمان، پرندگان خشمگین را که قصد انتقام گرفتن از دشمنان خود یعنی خوک های سبز رنگ را دارند، به سمت سازه های آنان شلیک نمایید و همه آن ها را نابود کنید. حفظ این الگو کار بسیار عاقلانه ای از جانب Rovio بوده، چرا که به نوعی مهمترین عامل محبوبیت Angry Birds همین گیم پلی ساده و روان و مفرح آن بوده است.

بیشتر پرندگان موجود در بازی Angry Birds 2، همان پرندگان آشنای نسخه های پیشین هستند و تنها چند پرنده جدید به جمع آن ها اضافه شده است. گیم پلی بازی هم همانطور که اشاره شد تغییر خاصی نداشته است و با همان گیم پلی ساده نسخه های قبل مواجه هستیم که البته در برخی زمینه ها بهبود هایی داشته اشت. نحوه رد کردن مراحل در نسخه جدید کمی فرق کرده است و مراحل به صورت چند بخشی طراحی شده اند که برای عبور از یک بخش به بخش دیگر باید مقدار معینی از سازه های خوک ها را به همراه خود آن ها نابود کنید. همچنین در Angry Birds 2 مبارزه با غول آخر ها نیز به بازی اضافه شده است که می تواند بسیار جالب باشد.

یکی از ویژگی هایی که بسیاری از گیمر ها همواره جای خالی آن را در این سری از بازی ها احساس می کردند، انتخاب پرنده دلخواه برای پرتاب کردن بود که بالاخره در این نسخه جدید، این قابلیت اضافه شده است. پیش از این پرنده ها به صورت نوبتی برای پرتاب شدن درون تیر و کمان قرار می گرفتند و از این به بعد می توانید خودتان هر پرنده ای را که خواستید درون تیر و کمان قرار دهید.

در کنار همه این ها، در Angry Birds 2 با گرافیک بهتر و انیمیشن های روان تری روبرو هستیم که از بین بردن خوک ها و قلعه های آن ها را بسیار جذاب تر و چشم نواز تر از گذشته کرده است.

تریلر گیم پلی بازی انگری بردز ۲ ( Angry Birds 2 ) :

بازی Angry Birds 2 هم اینک برای دو سیستم عامل اندروید و iOS عرضه شده  و علاقمندان به این بازی می توانند آن را از لینک های زیر دانلود کنند.در کمال تأسف باید اعلام کنیم که این بازی برای گوشی های ویندوز فون ارائه نخواهد شد.

در صورتی که دانلود از گوگل پلی برای شما مقدور نیست می توانید از وب سایت های زیر برای تبدیل لینک گوگل پلی به فایل دانلودی مستقیم ، کمک بگیرید :

apk-dl | evozi | Apkleecher | downloader-apk

منبع : theverge

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. برای من نمیاره چیکارکنم؟؟

  2. سلام
    این بازی برای چه نسخه ای از سیستم عامل اندروید قابل اجراست.