اولین تصاویر منتسب به پرچم دار جدید مایکروسافت ، گوشی لومیا ۹۵۰XL لو رفت

امروز یکی از لو دهندگان دنیای تکنولوژی اولین تصاویر منتسب به پرچم دار جدید مایکروسافت ، گوشی لومیا ۹۵۰XL را لو داده است.فاش کننده این تصاویر ادعا کرده که برای دقایقی ، نمونه اولیه این گوشی را در اختیار داشته و توانسته عکس های از آن بگیرد.

مایکروسافت هفته گذشته ویندوز ۱۰ را برای استفاده در رایانه‌های شخصی به طور رسمی منتشر کرد. اما این شرکت تا به حال هیچ تاریخ رسمی برای انتشار نسخه موبایل ویندوز ۱۰ اعلام نکرده است. البته پیش از این اخبار و شایعه‌های در مورد تصمیم مایکروسافت برای انتشار نسخه ویندوز ۱۰ در ماه نوامبر (آبان) منتشر شده بود.

همچنین شایعه‌های منتشر شده خبر از دو گوشی هوشمند با شماره مدل‌های لومیا  Talkman و لومیا Cityman در ماه‌های آینده می‌دهند که به عنوان پرچمداران مایکروسافت شناخته می‌شوند. با توجه به شایعه‌ها قرار بود نام این گوشی‌ها لومیا ۹۴۰ و لومیا ۹۴۰XL باشد؛ اما شایعه‌های جدید خبر از نام جدید لومیا ۹۵۰ و ۹۵۰XL می‌دهند. براین اساس هنوز مشخص نیست که کدام‌یک از این محصولات قرار است به عنوان پرچمدار بعدی مایکروسافت معرفی شود.

این در حالی است که روز گذشته فردی با انتشار عکس‌هایی مدعی شده که نمونه‌ی اولیه‌ای از فبلت آینده‌ی مایکروسافت یعنی لومیا ۹۵۰XL را در دست دارد. البته لازم به ذکر است که این گوشی نمونه‌ی اولیه است و هنوز مشخصات و ابعاد آن تایید نشده است.

براساس مشخصات منتشر شده توسط این فرد احتمالا مایکروسافت در لومیا ۹۵۰XL از یک صفحه نمایش ۶ اینچی با رزولوشن ۱۴۴۰x2560 بهره می‌برد. توان پردازشی این گوشی از طریق یک چیپ‌ست اسنپ‌دراگون ۸۱۰ تامین می‌شود. همچنین در این محصول از ۳ گیگابایت رم همراه با درگاه micro USB‌ و دوربین اصلی ۲۰‌مگاپیکسلی همراه با فلش سه‌گانه LED استفاده شده است. به نظر می‌رسد مایکروسافت در این گوشی از پورت USB Type-C هم بهره گرفته است.

همانطور که گفتیم پیش از این اطلاعاتی از گوشی‌های هوشمند لومیا ۹۴۰ و ۹۴۰XL هم منتشر شده بود و به نظر می‌رسید مایکروسافت در لومیا ۹۴۰XL از یک صفحه نمایش ۵.۷ اینچی بهره بگیرد.

در ادامه تصاویر لو رفته از گوشی مایکروسافت لومیا ۹۵۰XL را مشاهده می کنید :

منبع : phonearena

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*