نگاهی کوتاه به بازی پرندگان خشمگین ۲ + تریلر و لینک دانلود

کمپانی Rovio ، هفته گذشته نسخه جدید بازی پرطرفدار پرندگان خشمگین یا انگری بردز ۲ ( Angry Birds 2 ) را منتشر کرد.شاید نام این عنوان در لحظه‌ی اول برایتان کمی عجیب باشد، چرا که این بازی با نام “Angry Birds 2″ منتشر شده و این در حالیست که شاهد عرضه‌ی نسخه‌ی سیزدهم از این بازی هستیم! شاید بتوان دلیل این نام‌گذاری را بازگشت به گذشته و به کارگیری سبک و سیاق قدیم این بازی دانست. حال قصد داریم نگاهی کلی به بازی داشته و آن را به صورت اجمالی بررسی کنیم. اما یک سوال وجود دارد: آیا پرندگان خشمگین باز هم موفق شده‌اند؟

در این مطلب نگاهی داریم به بازی پرندگان خشمگین ۲ یا انگری بردز ۲ ( Angry Birds 2 ) خواهیم پرداخت ، مثل همیشه با گجت نیوز همراه باشید.

characters-terence

موضوعی که شاید در همان ابتدای کار توجه شما را به خود جلب کند، ویژگی‌ها و جایزه‌های بسیار زیاد در بازی است به گونه‌ای که احتمالا با دیدن این ویژگی‌های جدید، سردرگم شوید. Angry Birds 2 به صورت کاملا رایگان عرضه شده است اما ویژگی “In-App Purchase” یا “خرید درون‌-برنامه‌ای”، حرف اول و آخر را در این بازی می‌زند. در واقع سازندگان با قرار دادن این ویژگی‌های جدید، هر آنچه را که طی این سال‌ها برای کسب درآمد و فروش امکانات ویژه در این بازی آموخته‌اند را به کار گرفته و همه را در یک اپلیکیشن قرار داده‌اند. البته این موضوع نمی‌تواند منکر زیبایی خشم پرنده‌های خشمگین شود و شاید کمی زود باشد که بخواهیم در مورد بازی قضاوت کنیم.

characters-chuck

Angry Birds 2 مثل همیشه، یک عنوان اعتیادآور است. تنها کافیست چند مرحله از بازی را انجام داده تا متوجه شوید که شما به ادامه‌ی بازی “نیاز” دارید و باید یک مرحله دیگر را بازی کنید. البته شاید در عمل و به خاطر ساده بودن این بازی، به اسم یک مرحله، ساعت‌ها این عنوان شما را مشغول کند!

characters-bomb

حالا محل قرارگیری خوک‌ها به دو اتاق و چندین برج تقسیم شده تا کار از بین بردن آنها، هم سخت‌تر و هم هوشمندانه‌تر از گذشته انجام گیرد. زمانی که اتاق اول را خراب کردید، باید به فکر خراب کردن بخش دوم باشید تا بتوانید حداکثر امتیاز را کسب کنید و نمی‌توانید تمام این کارها را با یک ضربه انجام دهید.

characters-blues

حتما به یاد دارید مراحل مختلف نسخه‌های قبلی این بازی که در آنها می‌توانستید با فرستادن یک پرنده عصبانی به سوی خوک‌ها، تمام آنها را از بین برده و سه ستاره را با امتیازی بالا دریافت کنید. اما باید بدانید که دیگر خبری از این مراحل در این بازی نیست.اما سازندگان یک فکر هوشمندانه برای ترغیب شما برای انجام روزانه بازی کرده‌اند که می‌تواند برایتان بسیار جذاب باشد. در این بازی به صورت خوکادر در هر ۲۴ ساعت، شما تعدادی جِم (Gem) و کارت‌های جایزه دریافت می‌کنید و می‌توانید از آنها در روند بازی استفاده کنید. همچنین این جایزه‌های هر ۲۴ ساعت یکبار، مجددا به شما تعلق می‌گیرند و با کسب جِم‌ها و کارت‌های جایزه، شما می‌توانید از امتیازات ویژه‌ای که در بازی وجود دارد، لذت ببرید!

characters-silver

در واقع هدف اصلی سازندگان در این بازی، ترغیب شما برای پرداخت پول است نه انجام بازی! توجه کنید که Angry Birds 2 اینبار به صورت کاملا رایگان عرضه شده و حتی هیچ تبلیغات آزاردهنده‌ای در بازی وجود ندارد. اما چرا شما دائما در حال دریافت جایزه هستید؟ تصور می‌کنید که دریافت روزانه جِم برای چیست؟ اگر شما نیز از طرفداران بازی Candy Crush باشید، به خوبی می‌توانید این موضوع را درک کنید. در این بازی اعتیادآور نیز امکانات مختلف و جذابی وجود دارد که قیمت آنها فوق‌العاده پایین است، انقدر پایین که شما با خیالی راحت، همیشه در حال خرید امتیازات هستید. حالا تصور کنید چند نفر در سراسر این کره‌ی خاکی مشغول انجام این بازی هستند؟

characters-red

لانچ تریلررسمی بازی انگری بردز ۲ ( Angry Birds 2 ) :

تریلر گیم پلی بازی انگری بردز ۲ ( Angry Birds 2 ) :

اما آیا Angry Birds 2 ارزش دانلود کردن دارد؟ البته! هیچ وقت این تصور را نکنید که این عنوان نمی‌تواند برایتان جذاب باشد، مخصوصا اینکه اگر از طرفداران آن باشید. شما می‌توانید همانند بسیار از بازی‌ها با پرداخت درون-برنامه‌ای، این عنوان را بدون پرداخت هیچ پولی به آخر برسانید اما ویژگی‌ها و مراحل جذابی که در میان بازی می‌تواند شما را حسابی سرگرم کنند، بسیار وسوسه‌کننده است! ممکن است از خود بپرسید که این عنوان بهتر از نسخه‌ی اول آن است؟ در این مورد باید بگوییم “به هیچ عنوان!”. هر چند که Angry Birds 2 با گرافیک بصری بهتر و موسیقی جذاب‌تری در اختیار کاربران قرار گرفته اما هیچ چیزی نمی‌تواند نسخه‌ی اصلی از بازی پرندگان خشمگین را مغلوب نماید.

characters-matilda

اگر قصد ندارید هیچ پولی برای این بازی پرداخت کنید، واقعا مشکلی وجود ندارد و به سادگی می‌توانید به فکر انجام بازی باشید. در نهایت، پیشنهاد می‌کنم اگر شما نیز از طرفداران پر و پا قرص پرندگان خشمگین هستید، از طریق لینک های زیر آن را دانلود نمایید.

بازی Angry Birds 2 برای دو سیستم عامل اندروید و iOS عرضه شده و علاقمندان به این بازی می توانند آن را از لینک های زیر دانلود کنند.در کمال تأسف باید اعلام کنیم که این بازی برای گوشی های ویندوز فون ارائه نخواهد شد.

در صورتی که دانلود از گوگل پلی برای شما مقدور نیست می توانید از وب سایت های زیر برای تبدیل لینک گوگل پلی به فایل دانلودی مستقیم ، کمک بگیرید :

apk-dl | evozi | Apkleecher | downloader-apk

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. لطفا بازی استراتژی جنرال رو معرفی کنین تا بقیه هم استفاده کنن ، چون گفتن اگه استقبال بالا باشه بازی رو آنلاین و مولتی پلیر می کنن ؛ اینم لینک بازی :
    https://cafebazaar.ir/app/ir.cnit.general?l=fa

  2. :Disapproval: ews :Angry: این بازی فوق العادست