انتشار تصاویری از جعبه گلکسی نوت ۵

دو تصویر منتسب به جعبه فبلت گلکسی نوت ۵ سامسونگ منتشر شده که در یکی از تصاویر مشخصات فنی این گوشی دیده می شود.البته تمام مشخصات درج شده بر روی جعبه نوت ۵ با آنچه تا قبل از این در مورد آن می دانستیم یکسان است.اما با انتشار این تصویر دیگر جای هیچ شکی در مورد سخت افزار بکار رفته در نسل جدید فبلت های سری نوت سامسونگ باقی نمی ماند.

در این تصاویر که از تایلند در دنیای مجازی منتشر شده است ، نمایشگر گلکسی نوت ۵ سامسونگ ، ۵٫۷ اینچی Super AMOLED با رزلوشن ۱۴۴۰ در ۲۵۶۰ پیکسل یا QHD می باشد.قلب تپنده نوت جدید را چیپست اگزینوس ۷۴۲۰ ساخت خود سامسونگ تشکیل داده که ۴ گیگابایت حافظه رم آن را همراه خواهد کرد.همچنین تصویر جعبه فاش شده مربوط به نسخه ۳۲ گیگابایتی گلکسی نوت ۵ می باشد.

تجهیزات تصویربرداری این اسمارت فون را هم یک دوربین اصلی ۱۶ مگاپیکسلی مجهز به لرزشگیر اپتیکال ( OIS ) در قسمت پشت و یک دوربین ۵ مگاپیکسلی برای گرفتن سلفی و برقراری تماس های تصویری در قسمت جلو ، تشکیل داده است.

انرژی مورد نیاز این دستگاه را هم یک باتری قدرتمند ۴۱۰۰ میلی آمپر ساعتی تامین خواهد کرد که در این بخش ، پیشرفتی قابل ملاحظه نسبت به نسل های قبلی سری نوت سامسونگ دیده می شود.

طبق اعلام سامسونگ ، این شرکت قرار است گلکسی نوت ۵ را به همراه گلکسی اس ۶ اج پلاس و همچنین یک تبلت مرموز که امروز خبر آن منتشر شده ، در مراسم Unpacked 2015 رسما معرفی کند.این مراسم در تاریخ ۱۳ آگوست (۲۲ مرداد) در شهر نیویورک برگزار خواهد شد.

منبع : phonearena

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

4 دیدگاه

  1. اووووف جعبه اش هم خوشگله
    نوت۴ بس بود برای اپل سیکس
    دیگه نیازی ب نوت۵ نبود
    من نمیدونم چرا سری نوت سامسونگ میترکونه درحدی که که من و امثال ما چشم بسته میخرنش
    والا رفیق ما یه نوت ۲ داشت که انقد حرفه ایی بود اصن حال میکردیم باهاش کار میکردیم

    • سامسونگ کلا دوزار نمیرزه گوشی نیست که همینه چشم بسته خرید میکنی
      ولی من سری نوت رو قبول دارم ولی بقیه مدلا از دم مزخرف من باشم نمیخرم بجز نوت