E3 2014 : گیم‌پلی بازي Dragon Age: Inquisition

Dragon-Age-Inquisition

Bioware با عناوین موفق زیادی شناخته می‌شود که یکی از بهترین‌ها، سری نقش‌آفرینی و حماسی Dragon Age است. مایکروسافت در نشست خود گیم‌پلی نسخه‌ی جدید این سری به نام Dragon Age: Inquisition را برای علاقه‌مندان روی پرده آورد. در ادامه‌ی مطلب به تماشای این بازی محبوب می‌پردازیم.

در مورد بازی اطلاعات جدیدی منتشر نشده و تنها چیزی که شاهد بودیم، نمایی از مناظر زیبای طبیعت در دراگن‌ایج اینکوئیزیشن و نیز چند مبارزه در دنیای باز است.

به نظر می‌رسد که گرافیکی بازی با توجه به قدرت بالای کنسول‌های جدید پیشرفت زیادی داشته است. کاراکتر مونثی که احتمالاً یکی از elf هاست، در مزرعه‌ی گندم قدم بر‌می‌دارد؛ درختان دوردست و مه روی تپه نشان می‌دهد که این بار دراگن‌ایج یک قدم فراتر رفته است. در تریلر بازی نمایشی کوتاه از مناظر دیگر و کاراکترهای مختلف دیده می‌شود.

{photo}93/03/20/5{/photo}

مبارزه باز هم هیجان‌انگیز‌تر از قبل شده و حتی می‌بینیم که مبارز با اسلحه‌ی آتشین در محیط زیبای بیابانی مشغول نبرد با موجودی خطرناک است.

البته هیچ چیز به اندازه‌ی نبرد گروهی با اژدهای آتش‌افروز در محیطی که گرافیکی خیره‌کننده‌ای دارد، به نظر زیبا نمی‌رسد. مخصوصاً برای بازی‌خورهای حرفه‌ای که از مالتی‌پلیر بازی کردن و کشتن یک اژدها بسیار استقبال می‌کنند.

نظر شما در مورد دراگن‌ایج جدید چیست؟ آیا گرافیک با به کارگیری نورپردازی و سایه‌ها و نیز عناصر طبیعی زیبا، پیشرفت قابل ملاحظه‌ای خواهد کرد؟ گیم پلی بازی را چطور می‌بینید؟

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*