تماشا کنید : ویژگی‌‌های جدید قلم S Pen در گلکسی نوت ۵

یکی از ویژگی های فبلت های سری نوت سامسونگ ، وجود قلم S Pen در آنهاست.حالا پرچم دار جدید این سری  ، یعنی گلکسی نوت ۵ معرفی شده و سامسونگ ویژگی های جدیدی را به قلم S Pen این گوشی افزوده است.قلم S Pen در گلکسی نوت ۵ ، به واسطه یک مکانیزم فنری اکنون با یک فشار کوچک بیرون می پرد و به شما اجازه می دهد تا به جای ور رفتن با یک شکاف کوچک و آسیب رساندن به ناخن هایتان، آن را به سرعت بیرون بیاورید.اما این  تنها ویژگی جدید در S Pen نوت ۵ نیست. شاید جدیدترین و بهترین ویژگی آن این است که شما می توانید بر روی صفحه در حالی که خاموش است شروع به نوشتن کنید، سریعترین و آخرین روش برای تهیه لیست خریدتان. همچنین طراحان سامسونگ S Pen را “محکم تر و متعادل تر برای نگاه داشتن در دست” با “حساسیت واقعی به دست خط و نقاشی” طراحی کرده اند.

وب سایت فون آرنا در یک ویدیو جالب ترین ویژگی های جدید قلم S Pen بر روی Note5 را مورد بررسی که در ادامه مطلب به آنها خواهیم پرداخت.مثل همیشه همراه گجت نیوز باشید.

۱. مکانیزم خروج خودکار

۷۱qzr5dp

همانطور که شایعه شده بود، S Pen جدید از یک مکانیزم خروج خودکار به وسیله فنر پشتیبانی می کند که S Pen را هنگامی که آن را به داخل فشار می دهید کمی به بیرون پرتاب می کند. بنابراین شما می توانید آن را به سرعت بیرون آورید و ایده هایتان را یادداشت کنید. بعد از استفاده از آن، S Pen با یک صدای اطمینان بخش و محکم به داخل محفظه اش می رود.

۲. نوشتن با صفحه نمایش خاموش

Writing-with-the-screen-off

خروج خودکار برای ثبت سریع ایده های شما کافی نیست؟ نظرتان راجع به نوشتن بر روی صفحه نمایش Note 5 در حالی که این صفحه خاموش است چیست؟ این دقیقا یکی از ویژگی هایی است که S Pen جدید دارا می باشد، و به شما اجازه می دهد تا هر چیزی را، حتی بدون نیاز به روشن کردن صفحه، با بیشترین سرعت ممکن یادداشت کنید.

۳. در هر کجا از Air Command استفاده کنید

Air-Command-everywhere

ویژگی Air Command این قلم به شما اجازه می دهد تا از تمامی دستگاه هایی که با قلم کار می کنند فایل و آیکون های مختلف بردارید. فقط کافی است تا S Pen را بیرون بیاورید و آیکون بر روی صفحه می آید، اینکه در کجای سیستم باشید مهم نیست.

۴. بر روی PDF بنویسید

Write-on-PDF

سری گوشی های Note از همان ابتدا دارای عملکرد نوشتن مستقیم بر روی صفحه بودند، اما این عملکرد فایل های PDF را شامل نمی شد، و شما می بایست اول از آنها عکس می گرفتید (و یا از Screen Shot استفاده می کردید) و سپس بر روی آن فایل ها می نوشتید. S Pen جدید به شما امکان ادیت کردن، یادداشت نوشتن و ذخیره مدارک، تصاویر، و فایل های PDF به طور مستقیم را می دهد و این ویژگی “Write on PDF” نام دارد.

۵. در بین تصاویر بالا و پایین بروید

Scroll-capture

گاهی ممکن است یک اسکرین شات از بخش های قابل رویت یک وبسایت برای شما کافی نباشد. ممکن است ما بخواهیم مطلبی کامل در یک صفحه طولانی را ثبت کنیم و بفرستیم، به همین دلیل سامسونگ ویژگی ای به نام Scroll Capture را برای S Pen بر روی Note5 معرفی کرده است. برای ثبت صفحه به طور کامل از بالا تا پایین و با تمام محتویات آن.

در آخر شما را به دیدن ویدیوی ویژگی های جدید قلم S Pen در گوشی گلکسی نوت ۵ دعوت می کنیم :

منبع : phonearena

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*