ادعای عجیب فضانورد آمریکایی:موجودات فضایی مانع از بروز جنگ جهانی سوم شدند !

ادگار میچل قضانورد آمریکایی است که سال ۱۹۷۱ در ماموریت آپولو ۱۴ حضور داشته و ششمین مردی است که روی ماه قدم گذاشته است.وی به تازگی ادعا کرده که موجودات فضایی مانع از بروز جنگ جهانی سوم بین روسیه و امریکا در دوره‌ی جنگ سرد شدنده اند !

میچل به وب‌سایت انگلیسی Mirror Online گفته :

با توجه به صحبت‌هایی که با افراد مختلف داشته‌ام، توانسته‌ام به وضوح به این نتیجه برسم که موجودات فضایی به دنبال جلوگیری از به‌وجود آمدن جنگ و حفظ صلح روی زمین بوده‌اند.

میچل از همان موقع که پا روی ماه گذاشت، بارها درباره‌ی وجود موجودات فضایی صحبت کرده بود. او قبلا هم ادعا کرده بود که منابع نظامی از وجود UFOها خبر دارند و سفینه‌های فضایی را در حال پرواز روی ساختمان White Sands در نیومکزیکو دیده‌اند.

میچل گفته است که او در نیومکزیکو و کنار تاسیسات نظامی White Sands بزرگ شده است. او در مصاحبه‌اش می‌گوید:

شما منطقه را مثل من نمی‌شاسید. تاسیسات White Sands برای آزمایش سلاح‌های اتمی استفاده می‌شد و فضایی‌ها هم به این موضوع علاقه نشان دادند. آن‌ها می‌خواستند توانایی‌های نظامی ما را بدانند.

این فضانورد گفته است که قبلا هم از ماموران نیروی‌هوایی امریکا که در دوره‌ی جنگ سرد فعالیت می‌کرده‌اند درباره‌ی وجود فضایی‌ها شنیده است.آن‌ها به میچل گفته‌اند که UFOها اغلب پرواز می‌کردند و موشک‌های‌شان را غیرفعال می‌کردند. میچل هم‌چنین ادعا می‌کند ماموران به او گفته‌اند که موشکی‌های‌شان توسط سفینه‌های فضایی متوقف می‌شدند.

نیک پوپ ، یکی از محققین سابق وزارت دفاع امریکا به وب‌سایت Mirror Online گفته که معتقد است میچل دیده‌های خودش را بیان نمی‌کند، بلکه حرف‌های منابع دیگری را منتقل می‌کند؛ آن هم منابعی که قابل تایید نیستند.

ادگار میچل ۸۴ ساله، در حالی از فضایی‌ها و فعالیت‌های صلح-جویانه‌ی آن‌ها صحبت می‌کند، که استیون هاوکینگ، فیزیکدان مشهور انگلیسی هم اخیرا از نابودی زمین توسط فضایی‌ها سخن گفته بود!

نظر شما چیست ؟

منبع : foxnews