Archos و رونمای از دو گوشی اندرویدی و یک گوشی مبتنی بر ویندوز ۱۰

شرکت فرانسوس Archos که علاقه زیادی به معرفی همزمان چند محصول با یک دیگر دارد از ۳ گوشی هوشمند جدید خود رونمایی کرد.از میان این ۳ گوشی یک مدل آنها مبتنی بر ویندوز ۱۰ موبایل بوده و دو تلفن دیگر با سیستم عامل اندروید ۵.۱ لالی‌پاپ روانه بازار خواهند شد.در ادامه با گجت نیوز همراه باشید.

از میان ۳ گوشی جدید Archos دو مورد از آنها با نام های Archos 50 Cesium و Archos 50e Helium با سخت افزار یکسانی معرفی شده و تنها تفاوت آنها در در سیستم‌عامل بوده که اولی مبتنی بر ویندوز ۱۰ و اسمارت فون دوم پذیرای اندروید می‌باشد.

Archos-50-Cesium

با توجه به همین موضوع Archos 50 Cesium را می‌توانیم یکی از اولین اسمارت‌فون‌هایی بدانیم که با سیستم عامل ویندوز ۱۰ به بازار عرضه شده است. از ویژگی‌های تلفن مذکور می‌توان به نمایشگر لمسی ۵ اینچی با رزولوشن ۷۲۰p، دوربین اصلی ۸ مگاپیکسلی به همراه فلاش، دوربین دوم ۲ مگاپیکسلی، ۱ گیگابایت رم، ۸ گیگابایت حافظه‌ی داخلی قابل افزایش از طریق کارت حافظه و باتری ۲۱۰۰ میلی‌آمپر ساعتی اشاره کرد.

همچنین چیپ‌ست این محصول اسنپدراگون ۲۱۰ می‌باشد که پردازنده‌ی چهار هسته‌ای ۱.۱ گیگاهرتزی A7 و پردازنده‌ی گرافیکی Adreno 304 را شامل می‌شود. گجت مذکور ابعادی برابر با ۱۴۷ در ۷۲.۵ در ۸.۵ میلی‌متر را داراست و از دو سیم‌کارت و شبکه‌ی ۴G LTE نیز پشتیبانی می‌کند.

Archos-50e-Helium

دیگر گوشی آرکوس یعنی Archos 50e Helium، به صورت پیش‌فرض مبتنی بر اندروید ۵.۱ لالی‌پاپ بوده و باقی مشخصات سخت‌افزاری آن با آرکوس ۵۰ سزیوم برابر می‌باشد.

هردوی این محصولات به صورت آنلاک و با قیمتی برابر با ۹۹ پوند، در ماه نوامبر (آبان ماه) در دسترس عموم قرار خواهند گرفت.

Archos Diamond S موبایل دیگری است که با یک نمایشگر لمسی ۵ اینچی با رزولوشن ۷۲۰p و محافظ گوریلاگلس۳، رم ۲ گیگابایتی،‌ ۱۶ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی قابل افزایش از طریق کارت حافظه، چیپ‌ست مدیاتک MT6753 همراه با پردازنده‌ی ۱.۵ گیگاهرتزی ۴ هسته‌ای در کنار یک باتری ۲۳۰۰ میلی‌آمپری اشاره کرد.

ARCHOS-Diamond-S

دوربین اصلی این گوشی ۱۶ مگاپیکسلی به همراه فلاش LED بوده و دوربین دوم آن ۸ مگاپیکسل کیفیت دارد. این گجت نیز از دو سیم کارت پشتیبانی کرده و با شبکه‌ی ۴G LTE سازگار است. دیاموند اس، مجز به اندروید لالی‌پاپ ۵.۱ می‌باشد و ابعادی برابر با ۱۵۲.۶ در ۷۶.۴ در ۸.۴ میلی‌متر و ۱۱۸ گرم وزن دارد. گفتنی است این محصول در انگلستان ۱۵۹.۹۹ پوند قیمت‌گذاری شده و همزمان با دیگر تلفن‌های آرکوس عرضه می‌گردد. بد نیست بدانید هر‌سه‌ی این موبایل‌ها در کنفرانس IFA برلین که در ماه جاری برپا می‌گردد،‌ به نمایش گذاشته خواهند شد.

منبع: gsmarena

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*