اولین تصاویر از پرچم‌داران جدید مایکروسافت لو رفت

یکبار دیگر افشاگر معروف دنیای فناوری ، ایوان بلاس که با حساب کاربری @evleaks در توییتر به شهرت رسید ، تصویر محصولات جدیدی را لو داده است.این تصاویر از پرچم‌داران جدید مایکروسافت می باشد که مدت زیادی است درباره آن می شنویم و منتظر رونمایی از آنهات هستیم.دو اسمارت‌فون مورد بحث با نام‌های رمزی Cityman و Talkman شناخته شده و قرار است تا در آینده‌ی نزدیک به ترتیب با نمایشگرهای ۵.۷ و ۵.۲ اینچی به دنیای موبایل معرفی گردند.

در تصاویر فاش شده ی جدید از سوی ایوان بلاس، Cityman در رنگ آبی دیده شده و به احتمال زیاد با نام تجاری Microsoft Lumia 950 XL به بازار عرضه خواهد شد. از سوی دیگر Talkman نیز که در تصاویر به رنگ مشکی دیده می‌شود، به احتمال فراوان نام تجاری Lumia 950 را بر دوش خواهد کشید.البته قبلا گفته شده بود که پرچم داران جدید مایکروسافت با نام های لومیا ۹۴۰ و لومیا ۹۴۰XL به بازار عرضه خواهند شد.

Lumia-950

هر دو تلفن مذکور مجهز به ویندوز ۱۰ بوده و از نمایشگر QHD، حافظه‌ی رم ۳ گیگابایتی، ۳۲ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی، دوربین اصلی PureView با کیفیت ۲۰ مگاپیکسل، دوربین دوم ۵ مگاپیکسلی و قابلیت پشتیبانی از USB Type-C بهره می‌برند.

طبق شنیده‌های پیشین، Lumia 950 XL مجهز به چیپ‌ست اسنپدراگون ۸۱۰ و باتری ۳۳۰۰ میلی‌آمپر ساعتی بوده و در مقابل Lumia 950 از چیپ‌ست اسنپدراگون ۸۰۸ و باتری ۳۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی بهره می‌برد.

Lumia-950-xl

همچنین گفته شده که هر دو اسمارت‌فون مورد بحث از ویژگی اسکنر مردمک چشم برخوردار هستند. ضمناً Lumia 950 XL به صورت پیش‌فرض قابلیت شارژ سریع را داشته در حالی که مدل دیگر صرفاً با تهیه‌ی کاور اختیاری به این ویژگی‌ تجهیز می‌شود.

منبع: gsmarena

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*