انتشار تصویر نسخه سفید رنگ گوشی مایکروسافت لومیا ۹۵۰

مدت بسیار زیادی است که طرفداران ویندوزفون انتظار رونمایی از پرچم دار جدید این پلتفرم را می کشند.می دانیم که مایکروسافت هم بیکار ننشسته و در حال آماده سازی دو گوشی رده بالای ویندوزی است تا ضمن بازگشت دوباره به بازار گوشی های موبایل ، نسخه جدید پلتفرم موبایل خود یا همان ویندوز ۱۰ را به همگان معرفی کند.

بر اساس شنیده ها این دو گوشی که با نام رمز تاکمن ( Talkman ) و سیتی من ( Cityman ) راه خود را به خبر های دنیای دیجیتال باز کردند احتمالا به ترتیب با نام های لومیا ۹۵۰ و لومیا ۹۵۰XL معرفی خواهند شد.البته این احتمال هم وجود دارد که مایکروسافت نام لومیا ۹۴۰ و لومیا ۹۴۰XL را برای آنها انتخاب کرده باشد.

به هر حال امروز تصویر جدیدی از نسخه سفید رنگ گوشی تاکمن یا همان لومیا ۹۵۰ منتشر شده که قرار است به عنوان جانشینی شایسته برای لومیا ۹۳۰ در مراسم رونمایی از نسخه جدید ویندوز فون معرفی شود.

این تصویر جدید نشان می دهد که لومیا ۹۵۰ مجهز به ۴ میکروفون برای Rich Recording (ضبط غنی) است و ابعاد آن ۱۴۵.۶*۷۳.۴*۹ میلی متر است که در مقایسه با ابعاد لومیا ۹۳۰ که ۱۳۷*۷۱*۹.۸ میلی متر است اندکی بلند تر، عریض تر و حدود ۱ میلی متر باریک تر می باشد.

همچنین با جمع بندی شایعات و اخبار منتشر شده در مورد این گوشی اکنون تقریبا می دانیم که مایکروسافت از چه سخت افزاری در Lumia 950 استفاده است و اگر اطلاعات فاش شده تا به امروز صحیح باشد ، مشخصات این گوشی به شرح زیر خواهد بود.

 مشخصات فنی احتمالی گوشی مایکروسافت لومیا ۹۵۰ ( Microsoft Lumia 950 ) :

– صفحه نمایش: ۵.۲ اینچ WQHD با رزولوشن ۱۴۴۰*۲۵۶۰ پیکسل از نوع OLED
– چیپ‌ست: ۶۴ بیتی هشت هسته ای Snapdragon 808
– رم: ۳ گیگابایت
– حافظه داخلی: ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی با پشتیبانی از درگاه مایکرو SD
– دوربین اصلی: ۲۰ مگاپیکسلی PureView
– دوربین دوم: ۵ مگاپیکسل با زاویه عریض
– باتری:۳۰۰۰ میلی آمپر ساعت
– امکانات امنیتی: اسکنر عنبیه چشم و پشتیبانی از Windows Hello
– جنس و رنگ بدنه: سفید مات و سیاه از جنس پلی کربنات
– درگاه: USB Type-C
– دیگر امکانات: شارژ وایرلس Qi همراه با فلیپ کاور

انتظار می‌رود از هر دو نسخه لومیا ۹۵۰ در کنار نسل چهارم تبلت سرفیس و مایکروسافت باند ۲ در تاریخ ۲۷ مهرماه رونمایی شود.در ادامه تصاویر هر دو نسخه سفید و مشکی گوشی لومیا ۹۵۰ را مشاهده خواهید کرد.چند روز پیش هم دو تصویر از لومیا ۹۵۰ و لومیا ۹۵۰XL منتشر شده بود که از اینجا میتوانید مشاهده کنید.

منبع : PhoneArena

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. اگه این شکلی باشه من ۹۳۰ رو ترجیح میدم
    چون از نظر ظاهری اصلا به دلم ننشست