سامسونگ ساعت هوشمند گلکسی گیر اس ۲ را در ۳ مدل معرفی کرد

کمپانی سامسونگ چندی پیش در مراسم Unpacked 2015 خود ، تیزری کوتاه از نسل جدید ساعت هوشمند Gerar S به نمایش گذاشت.امروز در آستانه نمایشگاه IFA 2015 ، سامسونگ رسما ساعت هوشمند گلکسی گیر اس ۲ ( Gear S2 ) را در ۳ مدل با نام های Gear S2، S2 Classic و S2 3G معرفی کرده است.

مدل گیر اس ۲ کلاسیک از زیبایی بیشتری در مقایسه با گیر اس ۲ برخوردار است و به غیر از این مورد ، تفاوت چندانی با دیگر نسخه های این ساعت هوشمند ندارد.مدل گیر اس ۲ کلاسیک با فریم و بند چرمی مشکی عرضه خواهد شد که ظاهر تمام مشکی این ساعت، زیبایی های آن را دوچندان می کند. این در حالیست که گیر اس ۲ اصلی در دو طرح و رنگ مختلف عرضه خواهد شد. مدل اول با فریم خاکستری تیره و بند خاکستری و مدل دوم نیز با فریم نقره ای و بند سفید بر روی مچ خریداران جای خواهند گرفت.

گالری تصاویر ساعت هوشمند گلکسی گیر اس ۲ کلاسیک ( Gear S2 Classic ) :

در خصوص مشخصه های فنی این دو ساعت نیز باید گفت که سامسونگ با تایید نمایشگر دایره ای سوپر امولد ۱.۲ اینچی، اعلام کرد که وضوح این صفحه نمایش ۳۶۰ در ۳۶۰ و تراکم پیکسل آن نیز ۳۰۲ppi خواهد بود. در قلب این ساعت ها  نیز از تراشه دو هسته ای با سرعت کلاک ۱ گیگاهرتز، ۵۱۲ مگابایت فضای رم و ۴ گیگابایت حافظه داخلی استفاده شده است و مجهز به نسخه جدید سیستم عامل تایزن خواهند بود.

گواهینامه IP68 نیز می تواند مهر تاییدی بر مقاومت این دو گوشی در برابر نفوذ آب و گرد و غبار باشد. از دیگر ویژگی های این دو محصول می توان به پشتیبانی از Wi-Fi 802.11 b/g/n، بلوتوث ۴.۱، فناوری NFC و چندین سنسور از قبیل حسگر ضربان قلب، ژیروسکوپ، شتاب سنج، فشار سنج و Amibien Light اشاره کرد.

به گفته سامسونگ، انرژی مورد نیاز برای گیر اس ۲ و گیر اس ۲ کلاسیک از طریق یک باتری ۲۵۰ میلی آمپر ساعتی تامین می شود که به قابلیت شارژ بی سیم نیز مجهز است.

گالری تصاویر ساعت هوشمند گلکسی گیر اس ۲ ( Gear S2 ) :

در کنار ویژگی های مشترکی که از این دوساعت عنوان شد، تفاوت هایی نیز از لحاظ وزن و ابعاد مشاهده می شود. به طوری که گیر اس ۲ با ابعاد ۴۲.۳ در ۴۹.۸ در ۱۱.۴ میلیمتر و وزن ۴۷ گرم عرضه خواهد شد و مدل کلاسیک این ساعت نیز با ابعاد ۳۹.۹ در ۴۳.۶ در ۱۱.۴ میلیمتر و وزن ۴۲ گرم به دست کاربران خواهد رسید.

حال به بررسی ویژگی های مدل ۳G این ساعت می پردازیم. این ساعت از مشخصاتی کاملاً مشابه با دو مدل قبلی برخوردار است و تنها تفاوت بارز آن برخورداری از ارتباط سلولی ویژه و همچنین در آنچه که سامسونگ از آن به عنوان ” اولین e-SIM مجهز به قابلیت صوتی”یاد می کند است. علاوه بر این، باتری این مدل در مقایسه با مدل های قبلی کمی قوی‌تر است و از باتری ۳۰۰ میلی آمپر ساعتی بهره می برد.گفتنی است این محصول پوشیدنی با ابعاد ۴۴ در ۵۱.۸ در ۱۳.۴ میلیمتر و وزن ۵۱ گرم در اختیار دوست داران این برند کره ای قرار خواهد گرفت.

در پایان، اگرچه سامسونگ هیچگونه اظهارنظری در خصوص قیمت و زمان عرضه این ساعت ها نکرده ، اما عنوان کرده است که مدل های گیر اس ۲ و گیر اس ۲ کلاسیک در نمایشگاه IFA 2015 به معرض دید عموم قرار خواهند گرفت.

منبع : androidheadlines

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*