گوشی موتورولا Bounce در راه است : یک پرچم‌دار ۵.۴۳ اینچی با پردازنده اسنپدراگون ۸۱۰

طبق خبری که امروز منتشر شده است ، کمپانی موتورولا در حال کار بر روی پرچم دار جدید از خانواده گوشی های سری Moto X خود با نام رمز Bounce  می باشد.به نظر می رسد که این گوشی قرار است جایگزینی برای پرچم داران فعلی موتورولا یعنی دو گوشی Moto X Play و Moto X Style باشد.

شرکت سازنده در این گوشی هوشمند از یک صفحه‌نمایش ۵.۴۳ اینچی QHD استفاده کرده است. شاید برایتان جالب باشد که بدانید این شرکت در گوشی هوشمند X Style از یک صفحه‌نمایش ۵.۷ اینچی QHD و در گوشی X Play یک صفحه‌نمایش ۵.۵ اینچی با رزولوشن ۱۰۸۰p قرار داده است.

توان پردازشی این دستگاه از طریق پردازنده‌ی اسنپ‌دراگون ۸۱۰ تامین می‌شود. این در حالی است که پرچم داران فعلی موتورولا یعنی دو گوشی‌ Style و Play از دو چیپ‌ست اسنپ‌دراگون ۸۰۸ و ۶۱۵ بهره می برند. از دیگر ویژگی‌های این گوشی پرچمدار باید به ۳ گیگابایت رم و ۳۲ یا ۶۴ گیگابایت حافظه‌ی داخلی اشاره کرد.

موتورولا در این محصول یک دوربین اصلی ۲۱ مگاپیکسلی و یک دوربین ۵ مگاپیکسلی برای عکس‌برداری‌های سلفی را به‌کار گرفته است. همچنین باتری آن نسبت به باتری مورد استفاده در دیگر محصولات سری X این شرکت ۷۶۰ میلی‌آمپر ساعت افزایش داشته است؛ موتورولا در این گوشی یک باتری ۳۷۶۰ میلی‌آمپر ساعتی قرار داده است.در انتهای مشخصات منتسب به این گوشی ، به قابلیت ضد ضربه بودن آن نیز اشاره شده است.

هنوز هیچ اطلاعات دقیقی از تاریخ عرضه و قیمت این اسمارت فون منتشر نشده اما احتمال عرضه آن در ماه‌های آذر و دی داده شده است.

منبع : GSMarena

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*