نگاهی نزدیک به گوشی هواوی Mate S چند ساعت پیش از رونمایی رسمی در IFA 2015

کمپانی چینی هواوی تا ساعاتی دیگر کنفرانس مطبوعاتی خود را در جریان نمایشگاه ifa 2015 برگزار خواهد کرد.مهمترین محصول این رویداد گوشی هواوی میت اس ( Huawei Mate S ) می باشد که طی روز های گذشته اطلاعات و اخبار بسیاری درباره آن منتشر گردید.حالا درست چند ساعت پیش از رونمایی رسمی از این محصول گالری تصاویر نگاه نزدیک آن فاش شده است.در ادامه ضمن مرور تمام ویژگی های فاش شدهاز این اسمارت فون ، تصاویر منتشر شده را مشاهده خواهید کرد.با گجت نیوز همراه باشید.

هوآوی میت S یکی از گوشی‌های هوشمند رده‌بالای هوآوی است. همچنین براساس شایعه‌های منتشر شده، شرکت سازنده در این گوشی برای نخستین‌بار از فناوری Force Touch استفاده کرده است. همان طور که می‌دانید تکنولوژی Force Touch در زیر صفحه‌نمایش قرار می‌گیرد و امکان تشخیص فشارهای کم یا زیاد دست کاربر را به گوشی اضافه می‌کند. این قابلیت، به دستگاه اجازه می‌دهد که بر اساس میزان فشار وارد شده، عملکردهای متفاوتی از خود نشان دهد. برای مثال با یک فشار آرام بر روی صفحه‌نمایش، ویدیو آغاز می‌شود و با یک فشار محکم‌تر صدا افزایش می‌یابد. این تکنولوژی در حال حاضر تنها در ساعت‌های اپل واچ مورد استفاده قرار گرفته است.

شرکت هوآوی در این گوشی یک صفحه‌نمایش ۵.۷ اینچی با رزولوشن ۱۰۸۰x1920 پیکسل و تراکم پیکسلی ۳۸۶ppi قرار داده است. براساس شایعه‌ها توان پردازشی این محصول از طریق چیپ‌ست Kirin 935 که در آن یک پردازنده‌ی هشت هسته‌ای با سرعت ۲.۱ گیگاهرتز قرار دارد، تامین می‌شود. همچنین در این دستگاه از یک پردازنده‌ی گرافیکی Mail-T628 هم استفاده شده است.

از دیگر ویژگی‌های گوشی هوشمند هوآوی میت S باید به ۳ گیگابایت رم، ۶۴ گیگابایت حافظه‌ی داخلی، دوربین اصلی ۲۰ مگاپیکسلی و یک دوربین ۸ مگاپیکسلی برای عکس‌برداری‌های سلفی اشاره کرد. همچنین شرکت سازنده برای تامین انرژی در این دستگاه از یک باتری ۴۱۰۰ میلی‌آمپر ساعتی استفاده کرده است. این شرکت گوشی هوآوی میت S را همراه با سیستم‌عامل اندروید ۵.۱ لالی‌پاپ و رابط کاربری Emotion 3.1 مخصوص هوآوی معرفی و در آینده عرضه خواهد کرد.

شاید برایتان جالب باشد که بدانید هوآوی زیر دوربین اصلی این گوشی فناوری حسگر اثر انگشت را قرار داده است. همچنین به‌نظر می‌رسد هوآوی در گوشی هوشمند میت S ویژگی Incredible Touch را هم قرار داده باشد.

پیش از این شرکت هوآوی آگهی‌های تبلیغاتی پیرامون یک ویژگی جدید به‌نام Incredible Touch در گوشی‌های هوشمند لمسی خود را منتشر کرده بود. براساس این ویژگی کاربران می‌توانند حرف اول برنامه‌ی مورد نیاز خود را با انگشت روی صفحه گوشی بنویسند تا برنامه‌ی مورد نظر باز شود. به‌طور مثال برای دوربین تنها لازم است حرف C با انگشت روی صفحه کشیده شود.

منبع : gizmochina

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*