مشخصات گوشی Meizu ME5 فاش شد : کسب امتیاز ۶۹۰۰۰ در بنچمارک انتوتو

به تازگی مشخصات پرچم دار جدید کمپانی چینی میزو با نام Meizu ME5 از طریق بنچمارک های انتوتو فاش شده و این گوشی موفق به کسب امتیاز ۶۹۰۰۰ در ابن بنچمارک شده است.

بر اساس این اطلاعات ، پرچم دار جدید کیزو مجهز به چیپست قدرتمندی به نام اگزینوس ۷۴۲۰ خواهد بود که سامسونگ در گوشی های گلکسی اس ۶ و نوت ۵ از آن استفاده کرده است. این چیپست توانست در یکی از گوشی های میزو (احتمالا ME5) عملکرد خیره کننده ای را از خود نشان دهد و امتیاز بالای ۶۹۰۰۰ را در بنچ مارک AnTuTu کسب کند.

احتمالاً این گوشی در دو مدل متفاوت عرضه خواهد شد. از میان مشخصات مدل اول می توان به نمایشگر ۵.۵ اینچی با رزولوشن ۱۰۸۰p، پردازنده اگزینوس ۷۴۲۰ و رم ۳ گیگابایتی اشاره کرد و مدل دوم یعنی نسخه Pro نیز به ویژگی هایی همچون پردازنده ۱۰ هسته ای Helio X20 و رم ۴ گیگابایتی مجهز خواهد بود.

گفته می شود، هر دو مدل از دوربین پشتی ۲۱ مگاپیکسلی با روزنه دیافراگم f/1.8 و دوربین سلفی ۶.۲ مگاپیکسلی بهره خواهند برد که در نسخه Pro، دوربین پشتی به فناوری لرزشگیر اپتیکال و باتری ۳۶۰۰ میلی آمپر ساعتی مجهز خواهد بود.

با توجه به این مشخصه های فنی و قابلیت های دیگری که به زودی فاش خواهد شد، کارشناسان قیمت ۷۰۰ دلاری را برای ME5 پیش‌بینی کرده اند. البته باید منتظر ماند و دید که آیا میزو می تواند در قبال این قیمت نسبتاً بالا، اسمارت فونی ایده آل را برای کاربران عرضه کند یا خیر.

منبع: Phonearena

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*