ایسر گوشی Jade Primo را مجهز به ویندوز ۱۰ دسکتاپ رونمایی کرد

کمپانی ایسر ( Acer ) امروز کنفرانس مطبوعاتی خود در نمایشگاه IFA 2015 را برگزار کرد.یکی از محصولاتی که تا کنون ایسر در این رویداد از آن رونمایی کرد ، یک اسمارت فون جدید مبتنی بر ویندوز ۱۰ با نام Jade Primo می باشد که در ادامه با آن آشنا خواهید شد.نکته جالب در مورد این گوشی ، استفاده از ویندوز ۱۰ نسخه دسکتاپ در آن می باشد.

گوشی ویندوزی ایسر از یک صفحه نمایش ۵.۵ اینچی بهره می‌برد و جالب است بدانید که از نسخه دسک‌تاپ (مخصوص PC) ویندوز ۱۰ بر روی آن استفاده شده است.

این گوشی جدید یکی از اولین محصولاتی است که ایسر گفته بود آن را با سیستم عامل ویندوز راهی بازار می‌کند. ایسر این محصول را به عنوان یک Pocket PC معرفی کرده است. در این گوشی از چیپ‌ست اسنپ‌دراگون استفاده شده و یک دوربین ۲۱ مگاپیکسلی برای آن در نظر گرفته شده است.یک دوربین جلوی ۸ مگاپیکسلی هم برای عکس‌برداری‌های سلفی و تماس‌های ویدیویی روی این گوشی دیده می‌شود.

ایسر در مراسم امروز به انتشار همین مقدار اطلاعات در مورد این گوشی بسنده کرد اما قطعا طی روزهای آتی اطلاعات بیشتری در مورد آن به دست خواهیم آورد.

منبع : theverge

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. قطعا گوشی خوبی میتونه باشه، چون از ویندوز ۱۰ نسخه دسکتاپ استفاده کرده و این هوشیاری شرکت Acer رو میرسونه، چون اگه از ویندوز فون استفاده میکرد، تقریبا گوشی به درد نخوری بود و فروشش هم خیلی پایین!