رونمایی از لپ تاپ ویندوز ۱۰ توشیبا Satellite Radius 12 در نمایشگاه IFA 2015

چند سالی از عرضه آخرین لپ‌تاپ ویندوزی توشیبا می گذرد و در این سال ها این شرکت ژاپنی، به صورت کاملاً بی سر و صدا بر روی محصولی کار می کرد که از انعطاف پذیری بالایی همانند محصولات سری Yoga لنوو برخوردار است و می تواند نگاه بسیاری از علاقه‌مندان را به خود جلب کند.این کمپانی حالا در نمایشگاه IFA 2015 لپ تاپ ویندوزی جدید ۱۲.۵ اینچی خود به نام Satellite Radius 12 را معرفی کرده است.توشیبا ادعا کرده است که این محصول به عنوان اولین لپ‌تاپ قابل تبدیل ۱۲.۵ اینچی‌ست که علاوه بر مجهز بودن به نمایشگر ۴K، می توان از آن به عنوان یک تبلت نیز استفاده کرد.

نمایشگر این لپ تاپ در دو مدل فول اچ دی و ۴K عرضه خواهد شد و از پردازنده های Skylake اینتل تا Core i7 و ۸ گیگابایت رم نیز پشتیبانی خواهد کرد.

علاوه بر قابلیت تبدیل شدن به تبلت که آن را از سایر محصولات مشابه متمایز می کند، Satellite Radius 12 به قابلیت Windows Hello ویندوز ۱۰ نیز مجهز است که کاربران می توانند از طریق سیستم تشخیص هویت از طریق چهره به سیستم وارد شوند.

Satellite-Radius-12

فیلیپ اوساکو، از مدیران ارشد توشیبا در خصوص این لپ‌تاپ عنوان می کند:

همکاری با شرکت های مطرحی همچون مایکروسافت، اینتل و تکنیکالر به ما این اجازه را داد تا محصولی را تولید کنیم که به آخرین تکنولوژی های روز مجهز است و کاربران می توانند لذت کار با ویندوز ۱۰ را به طور عمیق تر تجربه کنند.

همچنین، توشیبا اعلام کرد که این محصول از طول عمر باتری بالایی برخوردار است و به دو درگاه USB معمولی و یک خروجی HDMI مجهز است. این شرکت ادعا کرده است که HD webcam این لپ تاپ از ویژگی Widows Hello نیز پشتیبانی می کند اما هنوز مشخص نشده است که آیا توشیبا موفق به استفاده از دوربین های RealSense اینتل در این محصول شده است یا خیر. به هر حال، باید صبر کرد.

منبع: Theverge

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*