لنوو Vibe S1 با دو دوربین جلو معرفی شد

شرکت لنوو دیروز در جریان نشست مطبوعاتی نمایشگاه IFA، گوشی هوشمند Vibe S1 را معرفی کرد که در این دستگاه از دو دوربین جلو استفاده شده است. اصلی ترین ویژگی این گوشی، همین تعداد دوربین های جلو است که به گفته ی لنوو، این ویژگی به کاربران امکان ثبت تصاویر سلفی خلاقانه را می دهد. با ما همراه باشید.

Lenovo-Vibe-S1-2

این شرکت در معرفی مشخصات این گوشی اعلام کرده که دوربین اصلی جلو با قدرت ۸ مگاپیکسل و دوربین ثانویه ی جلو نیز با قدرت ۲ مگاپیکسل توزیع خواهد شد که این دو دوربین، وظیفه ی آن ثبت عمق جزئیاتی است که انسان با دو چشم خود می تواند ببیند. ابزار های ویرایشی متعدد و مناسبی نیز در این دوربین قرار دارند که به ویرایش عکس مورد نظر شما کمک می کنند.

یکی از این ابزار ها، blur است که امکان اجازه ی وجود سه نقطه ی کانونی یا سه فوکوس را به شما می دهد، و یا ابزار دیگری به نام bokeh که به شما اجازه ی کات کردن افرادی که ناخواسته در عکس شما حضور دارند را می دهد.

ابزار بعدی Cut Out نام دارد که همان طور که در تصویر زیر می بینید، می توانید افراد عکس های دیگر را به عکس خود اضافه کنید.

Lenovo-Vibe-S1-1

حال نوبت به مشخصات این دستگاه می رسد که در به صورت خلاصه به آن اشاره می کنیم. ۳ گیگابایت رم به همراه ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی قابل ارتقا که وظیفه ی حفظ و نگهداری از فایل های شما را بر عهده دارند. تراشه ی هشت هسته ای مدیاتک که مسئول انجام پردازش های گوشی، همانند دوربین های سلفی و دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسلی است و اندروید لالی پاپ ۵.۰ که قرار است در صفحه نمایشی ۵ اینچی با رزولوشن ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ (فول اچ دی) اجرا شود و شما را محو خود کند. و پشتیبانی از نسل چهارم شبکه های تلفن همراه باعث شده تا این گوشی وزنی ۱۳۲ گرمی به خود ببیند.

این گوشی قرار است از ماه نوامبر، ماه آبان، به صورت گسترده وارد بازار های جهانی شوند، ولی ظاهرا این گوشی قصد ورود به بازار ایالات متحده را ندارد. قیمت این گوشی ۲۹۹ دلار گفته شده است.

منبع: phonearena و gsmarena

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*