مرورگر edge مایکروسافت ، تلفیقی از همه ی مرورگر ها

شرکت مایکروسافت تمام تلاش خود را کرده تا قابلیت های مرورگر هایی مثل فایر فاکس کروم و اپرا و .. را در یک مرورگر جمع آوری کرده و آن را در اختیار کاربران قرار دهد.اگر به طور پیش فرض از مرورگر edge ویندوز ۱۰ استفاده نمایید،با پیغامی در هنگام ورود به این مرورگر برای اولین بار روبه رو خواهید شداین پیغام نوعی خوش امد گویی به شما داده و برای اطلاعات بیشتر درباره مرورگر از شما میخواهد که بر روی گرینه ی learn why? کلیک کنید.اگر در این پیغام مرورگردکمه ی learn why? را فشار دهید.شما را به صفحه ای منتقل می کند که در باره ی ویژگی های مرور گر ایج شرکت مایکروسافت توضیحاتی داده خواهد شد.با گجت نیوز همراه باشید.

مرورگر edge مایکروسافت متناسب با ویندوز ۱۰ طراحی شده و قابلیت هایی در آن نسبت به نسخه های قبلی افزایش یاقته است.مانند کرتانا ،وب نوت و quik answers .

در سال ۲۰۱۳ مایکروسافت در دادگاه اروپا به مبلغ ۴۸۱ میلیون دلار به علت رفتار ضد رقابتی جریمه شده بود .این جریمه به دلیل فاش کردن اطلاعاتی درباره ی مرورگر های شرکت های دیگر برای جلوگیری از انحصار ناعادلانه اینترنت اکسپلورر بود و مایکروسافت با این کار اطلاعات کاربران را در مرورگر های فایر فاکس و اپرا … را فاش میکرد .البته بعد از بروز رسانی ویندوز ۷ این ویژگی حذف گردید.

منبع:ETEKNIX

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*