محقق KGI Securities : آیفون ۷ ، باریکترین آیفون تاریخ اپل خواهد بود

براساس گزارشی که به تازگی توسط Ming-Chi Kuo، یکی از محققان موسسه KGI Securities منتشر شده است ، اپل آیفون ۷ را با ضخامتی بین ۶.۰ تا ۶.۵ میلی‌متر عرضه خواهد کرد که با این حساب آیفون ۷ باریک ترین گوشی تاریخ کمپانی اپل خواهد بود  که با ضخامتی شبیه به آیپد تاچ های ۶.۱ میلی متری اپل روانه بازار خواهد شد.درادامه با گجت نیوز همراه باشید.

برای مقایسه باید بدانید که ضخامت آیفون‌های ۶ و ۶ پلاس فعلی اپل به ترتیب ۶.۹ و ۷.۱ میلی متر است. در این گزارش هم چنین آمده است که با توجه به زمان زیاد و سرمایه اختصاص یافته برای مجهز کردن آیفون های ۶ اس و ۶ اس پلاس به فناوری فورس تاچ، نسخه سال آینده آیفون از فناوری فورس تاچ مشابهی با فناوری فورس تاچ مورد استفاده در آیفون ۶ اس و ۶ اس پلاس برخوردار خواهد بود.

به این ترتیب Kuo بعید می داند که شرکت اپل در آیفون سال بعدی خود، پنل‌های تاچ Glass-on-glass را جایگزین پنل‌های in-cell کند. عللاوه بر این مطابق با این گزارش اپل قصد ندارد نسل بعدی آیفون را به نمایشگری با رزولوشن ۴K مجهز کند به این ترتیب احتمال استفاده از پنل های in-cell هم چنان بالاست.

تداوم استفاده از پنل‌های in-cell به اپل امکان می دهد تا آیفونی به باریکی ۶.۰ تا ۶.۵ میلی‌متر تولید کند. با وجود اینکه پنل‌های Glass-on-glass امکان تولید گوشی های بدون حاشیه را فراهم می کنند، مانع از تولید گوشی‌های کوچکتر و باریکتر نخواهند شد.

منبع: macrumors

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*