انتشار نتایج بنچمارک منتسب به گوشی Galaxy A9 سامسونگ با چیپست اسنپدراگون ۶۲۰

به نظر می رسد که سامسونگ سخت در حال کار بر روی گوشی های جدید خود می باشد.طی روز های گذشته این سومین باری است که نتایج بنچمارک Geekbench از گوشی های جدید سامسونگ منتشر می گردد.پس از انتشار نتایج بنچمارک گوشی جدید سامسونگ با نام رمز Lucky-LTE و پس از آن اسمارت فون گلکسی مگا On ، حالا نتایج بنچمارک منتسب به گوشی Galaxy A9 سامسونگ منتشر شده است.

البته مدل گجت مورد بحث در فهرست نتایج این بنچمارک، با عنوان samsung msm8976fhdlte-eur-open ذکر شده است اما طبق شواهد می‌توان آن را Samsung Galaxy A9 دانست.

galaxy-a9-benchmark

طبق اطلاعات به دست آمده از Geekbench، چیپ‌ست این محصول، اسنپدراگون ۶۲۰ خواهد بود که پردازنده‌ی ۸ هسته‌ای آن را ۴ هسته‌ی Cortex-A72 و چهار هسته‌ی کم مصرف Cortex-A53 تشکیل می‌دهند. به این ترتیب، می‌توان حداقل ۱.۴ و حداکثر ۱.۸ گیگاهرتز قدرت پردازشی را از این پردازنده انتظار داشت. ضمناً پردازنده‌ی گرافیکی این چیپ‌ست نیز Adreno 510 خواهد بود.البته باید اشاره کنیم، همانطور که در تصویر می‌بینید، در نتایج ثبت شده‌ی گیک‌بنچ صرفاً سرعت ۱.۴ گیگاهرتز به ثبت رسیده که نمی توان این مقدار را به عنوان توان عملکردی واقعی این محصول دانست.همچنین حافظه‌ی رم ۳ گیگابایتی و سیستم عامل اندروید ۵.۱.۱ لالی‌پاپ از دیگر مشخصه‌های Galaxy A9 احتمالی هستند.

گفتنی است چنانچه این محصول همان گلکسی A9 باشد، می‌توانیم به لطف چیپ‌ست اسنپدراگون ۶۲۰ و مودم تعبیه شده در آن، پشتیبانی از شبکه‌های ۴G LTE با سرعت ۳۰۰Mbps برای دانلود و سرعت ۱۰۰Mbps برای آپلود را انتظار داشته باشیم.

منبع: gsmarena

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*