اسمارت فون میان رده سامسونگ گلکسی J2 در هند معرفی شد

اخرین محصول رده میانی سامسونگ به نام Galaxy J2 در هند معرفی شده است. این دستگاه ۱۳۰ دلار قیمت دارد، قاب پشت دستگاه از جنس چرم مصنوعی بوده و در رنگ های مشکی، سفید و طلایی از ۲۱ سپتامبر در این کشور عرضه می گردد.سامسونگ قاب پشت این گوشی را از جنس چرم مصنوعی طراحی کرده و آن را در رنگ های مشکی، سفید و طلایی از تاریخ ۲۱ سپتامبر با قیمت ۱۳۰ در هند عرضه خواهد کرد.

Galaxy J2 درون نمایشگر ۴.۷ اینچی Super AMOLED با رزولوشن ۹۶۰x540 پیکسل بسته بندی شده است.قلب تپنده ان را تراشه چهار هسته ای ۱.۳ گیگاهرتزی Exynos 3475 تشکیل داده است.در بخش حافظه شامل یک گیگابایت رم و ۸ گیگابایت حافظه داخلی قابل ارتقا با کارت microSD می باشد. دوربین ۵ مگاپیکسلی در بدنه پشت و دوربین ۲ مگاپیکسلی در پانل جلو تعبیه شده است. باتری این گوشی نیز دارای ظرفیت دو هزار میلی امپر ساعت است.

گوشی سامسونگ دوسیمکارته بوده، Android 5.1.1 Lollipop را اجرا نموده و از شبکه ۴G LTE پشتیبانی می کند. ابعاد این دستگاه، ۱۳۶.۵x69x8.4mm است.

Galaxy J2 سامسونگ دارای قابلیت جدیدی به نام Ultra Data Saving Mode است که تا ۵۰ درصد داده در برنامه‌های ویدئو، ۴۰ درصد داده در برنامه‌ های اجتماعی و تا ۳۰ درصد داده در وبگردی صرفه‌جویی می‌ شود. این مشخصه بسیار کاربردی بوده و برای مشتریان در کشور هند توسعه ‌داده شده است.

منبع : sammobile

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*