گوگل دعوت نامه های مراسم هفتم مهر ماه خود را ارسال کرد

با اینکه تقریبا یک ماه است که از برنامه گوگل برای برگزاری کنفرانسی در تاریخ هفتم مهر ماه با خبر هستیم ، اما امروز گوگل با ارسال دعوت نامه های این رویداد ، رسما این مراسم را که قرار است در شهر سان فرانسیسکو برگزار شود را تایید کرد.هنوز مشخص نشده است که گوگل چه محصولاتی را در آستین دارد و قصد دارد حضار و به طور کلی علاقه‌مندان به دنیای فناوری را با چه محصولاتی شگفت زده کند، اما شنیده ها حاکی از این است نسخه جدیدی از پلتفرم اندروید به نام مارشمالو، نکسوس های جدید و مدل جدیدی از دستگاه پخش کننده ویدیوی کرو‌م‌کست برای علاقه‌مندان معرفی خواهد شد.با گجت نیوز همراه باشید.

google

به گفته اغلب کارشناسان، احتمال رونمایی از دو گوشی جدید نکسوس که گوگل امسال مسئولیت ساخت آنها را به شرکت های هوآوی و ال‌جی واگذار کرده است، بسیار بالاست.

تا به این لحظه، شایعات و خبرهای زیادی پیرامون این دو گوشی در فضای وب منتشر شده است که با استناد به آنها می توان گفت نکسوس ساخت هوآوی، که اولین تجربه این شرکت در ساخت گوشی های نکسوس محسوب می شود، از مشخصاتی نظیر پردازنده هشت هسته ای اسنپدراگون ۸۱۰ با سرعت کلاک ۱.۵۵ گیگاهرتز، نمایشگر ۵.۷ اینچی، ۳ گیگابایت فضای رم و پردازنده گرافیکی آدرنو ۴۳۰ برخوردار خواهد بود.

در خصوص مشخصه های فنی نکسوس ال‌جی نیز باید گفت که این گوشی با ویژگی های احتمالی همچون نمایشگر ۵.۲ اینچی با رزولوشن ۱۰۸۰p، دوربین اصلی ۱۲ مگایپکسلی، پردازنده اسنپدراگون ۸۰۸، فضای رم ۲ گیگابایتی و سنسور اثر انگشت روانه بازار خواهد شد.

محصول دیگری که احتمال رونمایی از آن وجود دارد نسل جدید کروم‌کست گوگل است که تصاویری از آن به بیرون درز کرده است.

ناگفته نماند که این کنفرانس برای ساندار پیچای، مدیرعامل جدید گوگل نیز از اهمیت ویژه ای برخوردار است چرا که وی برای اولین بار با سمت مدیرعاملی به روی صحنه خواهد آمد.

منبع : androidpolice

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*