تماشا کنید : ویدیوی تبلیغاتی سونی برای نمایش قدرت دوربین اکسپریا زد ۵

کمپانی ژاپنی سونی در کنار توجه به سایر مشخصه های فنی، همواره نگاه ویژه ای را به دوربین گوشی های هوشمند خود داشته و به منظور ارایه دوربین هایی با پیشرفته ترین امکانات و بالاترین قدرت، حداکثر توان و دانش متخصصان خود را به کار گرفته و در این راه به موفقیت هایی نیز دست یافته است.این کمپانی در جریان رویداد IFA 2015 جدیدترین گوشی های سری اکسپریای خود رابا نام های اکسپریا زد ۵ ( Xperia Z5 ) اکسپریا زد ۵ کامپکت ( Xperia Z5 Compact ) و اکسپریا زد ۵ پریمیوم ( Xperia Z5 Premium) رونمایی کرد.

آنچه که سونی بیش از سایر مشخصات این اسمارت فون، به آن می بالید سنسور دوربین ۲۳ مگاپیکسلی آن بود که می توانست تصاویر و ویدیوهایی با کیفیتی خارق العاده را برای کاربران ثبت و ضبط کند و اکنون نیز برای اثبات ادعای خود، ویدیویی را منتشر کرده است که قابلیت ها و توانمندی های دوربین این گوشی را به نمایش می گذارد.

با مشاهده این ویدیو که به نوعی تست قدرت دوربین اکسپریا زد ۵ محسوب می شود، کاربران می توانند نحوه فیلمبرداری وعکس برداری در شرایط مختلفی از قبیل در حال حرکت، فواصل دور و نور کم را مشاهده کنند.

یکی از ویژگی های بارزی که در این ویدیو به آن اشاره می شود، سرعت و کیفیت فوکوس خودکار دوربین این گوشی است به طوری که قادر است در حین حرکت و حتی در مواقعی که لرزش زیادی به دست وارد می شود، تصاویری ایده آل را ثبت کند.

همچنین در این ویدیو، به قابلیت Touch Capture نیز اشاره شده است. این ویژگی به کاربران این امکان را می دهد تا با انتخاب نقطه ای خاص در صفحه نمایش، بر روی آن فوکوس کرده و عکسی دلخواه را ذخیره کنند.

علاوه بر این، قابلیت Steady Shot نیز در این ویدیوی تبلیغاتی آمده است که کاربر می تواند با استفاده از آن، عکس هایی با حداقل لرزش و وضوح بیشتر را ثبت کند.

منبع: Androidheadlines

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*