گوشی هوشمند آلکاتل OneTouch Flash 2 معرفی شد : محصولی مناسب برای عاشقان عکاسی سلفی

شرکت آلکاتل از ماه گذشته گفته بود که می‌خواهد یک گوشی جدید معرفی کند. امروز مشخص شد که این محصول OneTouch Flash 2 نام دارد که جایگزینی برای OneTouch Flash به حساب می‌آید که در سال ۲۰۱۴ راهی بازار شده بود.این گوشی از ۲ گیگابایت رم، ۱۶ گیگابایت حافظه داخلی و پردازنده هشت هسته‌ای مدیاتک بهره می‌برد و توانایی این را دارد که عکس‌های سلفی بسیار باکیفیتی برای کاربران ثبت کند.

این گوشی با اندروید ۵.۱ راهی بازار می‌شود و یک صفحه نمایش ۵ اینچی با رزولوشن ۷۲۰×۱۲۸۰ پیکسل برای آن در نظر گرفته شده است. همچنین برای این محصول از پردازنده ۶۴ بیتی هشت هسته‌ای شرکت مدیاتک مدل MTK6753 استفاده شده است. گوشی OneTouch Flash 2 دو سیم‌کارته است و از شبکه LTE پشتیبانی می‌کند. دو گیگابایت رم برای آن در نظر گرفته شده و ۱۶ گیگابایت حافظه داخلی روی این محصول دیده می‌شود که می‌توان آن را با کارت حافظه افزایش داد. از دیگر ویژگی‌های این گوشی می‌توان به باتری ۳۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی آن اشاره کرد.

Alcatel-OneTouch-Flash-2-1

البته آلکاتل این گوشی را به‌منظور خاصی طراحی کرده است. یک دوربین ۵ مگاپیکسلی در جلو آن قرار گرفته که به فلش مجهز شده و کاربران می‌توانند بدون فشار دادن دکمه و با فرمان حرکتی، عکس بگیرند. همچنین دوربین پشتی این گوشی ۱۳ مگاپیکسلی است که از سنسور ISOCELL سامسونگ برای آن استفاده شده که از دیافراگم F/2.0 برخوردار است. این دوربین به تکنولوژی تشخیص چهره و فوکووس خودکار مجهز شده است. البته یک حلقه سبز رنگ را در اطراف دوربین پشتی این گوشی مشاهده خواهید کرد که کار خاصی انجام نمی‌دهد و تنها برای زیبا کردن این قسمت به کار رفته است.

لازم به ذکر است که محصول جدید آلکاتل با قیمت گرانی راهی بازار نخواهد شد، اما این شرکت هنوز قیمت آن را اعلام نکرده است. گوشی OneTouch Flash 2 از اواخر این ماه در کشورهای هند، اندونزی، مالزی، فیلیپین، سنگاپور، تایلند و ویتنام راهی بازار خواهد شد.درادامه تصاویری از این محصول جدید آلکاتل را مشاهده خواهید کرد.

منبع : phonearena

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*