نام نکسوس های جدید گوگل تایید شد : ال جی نکسوس ۵X و هواوی Nexus 6P

طبق برنامه ، گوگل قرار است در تاریخ هفتم مهر ماه نکسوس های جدید خود را که امسال توسط دو شرکت ال جی و هواوی ساخته شده اند رونمایی کند.چند روز پیش، وب سایت Droid Life در گزارشی ادعا کرده بود نکسوس ساخت هوآوی با اسم Nexus 6P و نکسوس ساخت ال‌جی نیز تحت عنوان Nexus 5X عرضه خواهد شد.اما امروز، تصاویری از بسته بندی و جعبه این دو گوشی در فضای وب منتشر شده است که می تواند مهر تاییدی بر شایعات منتشر شده در خصوص نام این دو محصول باشد.

همانطور که در تصاویر زیر می بینید نام های ۵X و ۶P و میزان حافظه داخلی این گوشی (۳۲ گیگابایت) بر روی این جعبه مشاهده می شود.

همچنین، در خبرهای روزهای گذشته آمده بود که این گوشی در دو مدل دیگر و با حافظه های داخلی ۶۴ و ۱۲۸ گیگابایتی نیز عرضه خواهد شد که حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایتی برای اولین بار در گوشی های نکسوس استفاده می شود.

در خصوص مشخصات این دو گوشی نیز شنیده هایی به گوش می رسد که با استناد به آنها می توان گفت Nexus 5X و Nexus 6P از ویژگی های مشترکی از قبیل پلتفرم اندروید ۶ مارشمالو، نمایشگری با رزولوشن کوآد اچ‌دی، سنسور اثر انگشت و دوربین ۱۳ مگاپیکسلی برخوردارند.

البته، پردازنده های تعبیه شده در این دو محصول با یکدیگر تفاوت دارند به طوری که نکسوس ۵.۲ اینچی ال‌جی به چیپست شش هسته ای اسنپدراگون ۸۰۸ و نکسوس ۵.۷ اینچی هوآوی نیز به تراشه هشت هسته ای اسنپدراگون ۸۱۰ مجهز خواهد بود. با توجه به چنین مشخصاتی می توان انتظار داشت که امسال علاقه‌مندان به گوشی های نکسوس، مدل های قدرتمندی را در دست خواهند گرفت.

منبع : phonearena

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*