معرفی گوشی هوشمند Coolpad Rogue با پردازنده ۴ هسته ای و قیمت تنها ۵۰ دلار

یکی از سیاست های اصلی کمپانی های تولید کننده تلفن همراه چینی ، تولید محصولاتی ارزان قیمت ، با مشخصاتی قابل قبول است.رویه ای که بارها و بارها و در محصولاتی متعدد شاهد آن بوده ایم.حالا شرکت چینی کول پد ( Coolpad ) اسمارت فونی ۵۰ دلاری برای عرضه توسط اپراتور مخابراتی T-Mobile در آمریکا معرفی کرده است.این گوشی Coolpad Rogue نام گذاری شده و با اینکه فقط ۵۰ دلار قیمت دارد ، از مشخصات نسبتا خوبی نیز بهره می برد.

Coolpad-Rogue-1قلب تپنده این گوشی را تراشه چهار هسته ای ۱.۱ گیگاهرتزی اسنپدراگون تشکیل داده و از یک صفحه نمایش ۴ اینچی WVGA بهره می برد.در بخش حافظه شامل یک گیگابایت رم و ۴ گیگابایت حافظه داخلی قابل ارتقا تا ۳۲ گیگابایت است.همچنین دوربین ۲ مگاپیکسلی و VGA به ترتیب در قسمت پشت و جلو تعبیه شده است.

گوشی هوشمند Coolpad Rogue از باندهای ۲، ۴، ۱۲، AWS3 شبکه LTE پشتیبانی کرده و به نسخه سفارشی سیستم عامل Android 5.1 Lollipop مجهز شده است.

 

نائب رئیس شرکت Coolpad ، Charlie Parke در رباطه با این تلفن گفته است:

هیجان زده ایم از اینکه توانسته ایم شعار “زندگی هوشمند” را که شامل فناوری های جذاب، رابط کاربری آسان برای استفاده، قیمت ارزان و طراحی جذاب می شود را برای کاربران تی-موبایل ارائه کنیم.

گوشی هوشمند کول پد Rogue از تاریخ ۳۰ سپتامبر و با قیمت فقط ۵۰ دلار از طریق اپراتور مخابراتی T-Mobile ایالات متحده آمریکا عرضه خواهد شد.

نظر شما در مورد این گوشی ارزان قیمت چیست ؟

منبع : GSMarena

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*