تماشا کنید : فناوری ۳D Touch آیفون ۶ اس قادر به مقایسه وزن اجسام است !

اپل امسال آیفون های جدید خود را به تکنولوژی لمس ۳ بعدی یا ۳D Touch مجهز کرده است.این فناوری کاربران را قادر می سازد تا با وارد کردن فشارهای مختلف انگشت دست به نمایشگر گوشی عملکردی متفاوت را تجربه کنند.حالا اپلیکیشن جدیدی ساخته شده که با استفاده از فناوری ۳D Touch آیفون ۶ اس ها ، قادر به مقایسه وزن اجسام است !

iphone-6s-Plum-O-Meter-1

این اپلیکیشن که Plum-O-Meter نام دارد، به کاربران گوشی‌های آیفون ۶ اس امکان می‌دهد تا از فناوری تاچ سه بعدی دستگاه خود برای مقایسه نسبی وزن اجسام مختلف استفاده کنند. البته عملکرد این اپلیکیشن قادر به نمایش وزن اجسام نیست، و فقط می تواند وزن دو شی را با یکدیگر مقایسه کند.کاربران می توانند از این برنامه که توسط Simon Gladman طراحی شده برای مقایسه وزن دو جسم کوچک استفاده کرده و ببینند کدام یک سنگین‌تر و کدام یک سبک‌تر است.

همان طور که در ویدیوی زیر مشاهده می‌کنید، این اپلیکیشن جسمی را که سنگین‌تر باشد با رنگ زرد نشان می دهد :

نمایشگر مولتی تاچ آیفون می تواند به صورت همزمان پنج تماس را تشخیص دهد، بنابراین از لحاظ تئوری می توان وزن ۵ جسم کوچک را به صورت همزمان روی این نمایشگر با یکدیگر مقایسه کرد. این اپلیکیشن در عمل و در مقایسه با تبلیغات‌ انجام شده درباره آن عملکرد خوبی را به نمایش می‌گذارد.

این برنامه در حال حاضر تنها برای کاربرانی قابل استفاده است که گوشی خود را جیلبریک کرده‌اند، باید منتظر ماند و دید که این برنامه می‌تواند در اپ استور رسمی اپل جای برایی خود پیدا کند یا نه. برای دانلود اپلیکیشن Plum-O-Meter اینجا کلیک کنید.

منبع : idownloadblog

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. سلام این برنامه رو چجوری پیدا کنم داخل اپ استور هم نیست

  2. چقدر اونا پیشرفت کردن 😐 :Conceited: